“Slecht, slechter, slechtst”

Keukens: Grieks
Wijk: Lange Nieuwstraat
Wijk: Lange Nieuwstraat
27 september 2020 beoordeeld

Nog nooit zo slecht gegeten, mezedes voor17,50 euro: koude aardappelen, koude rijst, 2 mini dolmadakia en koude witte bonen uit blik. Kregen er nog een koude rauwe koolsalade bij, omdat buffet niet kan tijden covid-19, kok mocht kennelijk ook niet koken

Datum van bezoek: september 2020

27 september 2020 beoordeeld

Ronduit slecht eten en als je klaagt krijg je te horen dat 'dit is wat het is'. Het eten heeft niets met de traditionele Griekse keuken te maken. Opgewarmde rijst, paprika met vette kaas, bonen uit blik... ze zien mij daar niet weer.

Datum van bezoek: september 2020
18 november 2019 beoordeeld

na een dagje shoppen hier gaan eten , we kozen voor de kleine gerechtjes welke gedurende 2 uur onbeperkt waren van een speciale kaart , nagerechten zaten er niet bij evenals de drankjes werden apart berekend een paar gerechten waren met bijbetaling
een klein saladebuffet hoorde er wel bij
vriendelijke bediening en leuk ingericht , we hebben er goed gegeten , komen zelf al ruim 30 jaar in griekenland

Datum van bezoek: november 2019
10 februari 2019 beoordeeld

Restaurant aan de Oude gracht met een klein terras. Als het zonnetje schijnt een prima plek om mensen te kijken, maar zeker ook om een traditionele Griekse maal te nuttigen.

Datum van bezoek: juli 2018
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering op zaterdag met drie personen hier gegeten. Je krijgt hier wat je van een Griek verwacht: schotels met veel vlees, weinig groenten, en vlotte bediening. Het vlees was prima, de patat helaas taai.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Corfu Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Corfu Utrecht geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.