“Gezellig Thai's restaurant in het centrum van Utrecht met mogelijkheid om in de zomer gezellig aan te eten aan de gracht”
Beoordeling van De Thai

OF
Geclassificeerd als nr. 264 van 830 Restaurants in Utrecht
Keukens: Thais
16 januari 2019 beoordeeld

Leuke bediening, maar vooral heerlijk en genoeg eten. De betere Thaise keuken. Een aanrader. Wij gaan er zeker nog terug.

Datum van bezoek: januari 2019

17 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, je proeft de echte Aziatische smaken in alle gerechten. Als je een keer in Utrecht bent dan zou ik er zeker een keer naar toe gaan. Personeel is uitmate vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: december 2018
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangetrokken door de bordreclame "1-persoonsmenu voor € 14.50" moest ik hiren dat hey hier om een take away ging. Toch gekozen voor een 4-gangen menu à € 39,50. Voor- tussen- en hoofdgerecht waren voldoende qua portie en smaak. Navul van kroepoek zou betaald moeten worden volgens ober. Vrouwelijke bediende zag mijn afkeuring hierover en bracht "refill". Dessert was ronduit slecht. Een smakeloze aardbei in 4 stukken, mangoijs zonder smaak en een aardbei mousse die reuk noch smaak had. Ik ben wellicht verwend, maar dit menu is zijn geld nauwelijks waard. Rijst, gewokte groenten en kroepoek kosten amper iets. Alleen garnalen zijn wat duurder! Maar die 6 stuks maken niet de prijs!
Je eet voor dat geld beter in een "rising Michelin star" restaurant zoals bijv. Rantree in Maastricht. Jammer, maar dit is geen bezoek meer waard!

Datum van bezoek: februari 2018
29 november 2017 beoordeeld

Dinsdagavond met 2 personen gegeten.De zaak was nagenoeg leeg.
Vooraf Tom Yam Kung en deze was helemaal zoals het hoort, een diversiteit aan smaken.
Hoofdgerecht Thaise noodles met spicy peppers.Het schaaltje waarop het gerecht wordt geserveerd lijkt niet zo groot maar het is een zeer royale portie.Ook hier op verzoek zeer spicy en dat was het ook.tafelgenoot had normale dosering.Het eten was goed warm, de wachttijden zoals het hoort (groenten etc werden vers gesneden).
Koriander werd gewoon in de gerechten verwerkt en niet zoals helaas bij veel Thaise restaurants weggelaten.
Kortom wij waren hier nu voor de 4e keer en het is steeds weer prima in orde.

Datum van bezoek: november 2017
3 september 2017 beoordeeld

Hier via AH restaurant actie gegeten. We kregen een drie gangen verrassingsmenu.

Er hangt niet echt een Thaise sfeer in het restaurant. Is ook een beetje krapjes. Bediening is heel vriendelijk.

Als voorgerecht krijgen we een soort proeverij van allerlei voorgerechten, alles smaakte super en naar meer.

Als hoofdgerecht krijgen we een vis en een vlees gerecht. Goed op smaak en licht pittig, had van mij wel iets meer gemogen.

Nagerecht was weer een proeverij.

Goed gegeten, lekkere gerechten, al mis ik wel ergens een wow of een Thaise sfeer.

Prijs voor een Thais restaurant is wel bovengemiddeld.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die De Thai bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In De Thai geweest? Deel je ervaringen!