DutchLassie70
Broekhuizenvorst, Nederland

Super personeel

Beoordeling van Moxy Utrecht
4,0 van 5 bollen15 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Fijne sterke douche (hoewel wat krap)
Prima kamer, waar je makkelijk je eigen device kunt koppelen aan de tv (wifi is soms lastig te verbinden op telefoon omdat de webpagina niet automatisch opent waar je toegang moet bevestigen: www punt marriottwifi punt com intypen en probleem opgelost)
Prima ontbijt
Nogal rumoerige omgeving als je met open raam wilt slapen. Dekbed dun en airco maakt nogal veel herrie (hoewel je die kunt uitzetten)
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Kom met de trein
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Jordy Smit, General Manager van Moxy Utrecht, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 19 feb 2024
Hi DutchLassie70,

Thank you very much for your cool review, we are happy to see that everything was in order.
Feedback like your will help us to keep growing and developing as a hotel so thank you !

• ZenHotels.com
2.8 km van Moxy Utrecht
Zwembad
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 27 december 2023

Van 25 tot 26 december 2023 overnacht in jullie hotel. Sommige lampen deden het niet. Hoe de verlichting werkte was niet te begrijpen. Bij de koffie in de kamer was geen koffiemelk en ook waren er geen theezakjes.. Het ontbijt was echt niet goed. De kaas was helemaal uitgedroogd en het vers fruit was niet vers maar oud. Vooral de appelstukjes waren niet lekker meer.

Datum van verblijf: december 2023
Jordy Smit, General Manager van Moxy Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2023

Hi Seaside40059370790,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Na het lezen van uw feedback is het duidelijk dat wij er niet in geslaagd zijn om een positief verblijf te creeren waarvoor onze oprechte excuses.
Elke vorm van Feedback, positief of negatief helpt ons om te blijven ontwikkelen dus wij danken u om dit te delen.

Wij nemen uw comments mee in onze evaluatie en zullen zorgdragen voor verbetering.

Beoordeeld op 17 september 2023 via mobiele applicatie

Wij zijn erg fan van Moxy: de lobby is modern en gezellig ingericht, het personeel is altijd aardig, de kamers zijn ruim ingericht en goed schoongemaakt en het hotel is altijd in de buurt van een station of stad. Ook hier in Utrecht een goede locatie: met de trein of tram ben je binnen 2 minuten in het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2023
Jordy Smit, General Manager van Moxy Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2023

Hi TPvanderWal !

Super bedankt voor jouw leuke en toffe review.
We zijn erg blij te lezen dat alles naar wens is geweest en we kijken ernaar uit jullie weer terug te verwelkomen.

Beoordeeld op 7 februari 2023

Het hotel is goed bereikbaar met OV en gelegen naast Tivoli De Helling. Uitermate fijn als je daar miet zijn voor een feest of concert.
De kamers zijn niet overdreven ruim, maar wel erg comfortabel. De bedden liggen erg prettig. De badkamer is klein maar compleet en de douche is heel erg fijn.
Het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. 1 koffieautomaat is wel wat weinig, vaak lang wachten tot je aan de beurt bent.
Het personeel spreekt amper tot geen Nederlands. Voor mij geen probleem, maar ik zag er wel een aantal gasten tegenaan lopen.

Datum van verblijf: januari 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Jordy Smit, General Manager van Moxy Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2023

Hi AstridBrrrr,

Dank voor jouw toffe feedback, we zijn erg blij te lezen dat het grootste gedeelte naar wens is geweest.
We hopen jullie in de toekomst weer terug te mogen verwelkomen !

Beoordeeld op 15 augustus 2022 via mobiele applicatie

Leuk, proper en centraal gelegen hotel. Helaas zeer, zeer slecht geslapen omwille van het aanhoudende gezoem van het ventilatiesysteem…. Absoluut storend en zeer luid. Het heeft iets weg van slapen naast een stofzuiger . Het lukte ook niet om zelf de ventilatie af te zetten…,

Datum van verblijf: augustus 2022
Jordy Smit, General Manager van Moxy Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2022

Beste Escape04695316918,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses omtrent het vervelende geluid van het ventilatiesysteem.
Het is ons opgevallen dat door het warme weer het systeem wat harder moet werken voor de verse lucht, helaas brengt dat ook wat extra volume mee, dat is ons nu ook bekend en wij zijn aan het kijken naar een passende oplossing.

Nogmaals excuses voor het ongemak, wel goed te lezen dat de rest van u verblijf bevallen is !

Beoordeeld op 7 augustus 2022 via mobiele applicatie

Gezellige knusse hotel, zonder veel moeite. Comfortabele kamer, goed best en scherp geprijsd. Enig minpuntjes is dat de bereikbaarheid vanaf Centraal Utrecht Station per trein niet helemaal optimaal is met 2 treinen per uur. Per tram is het goed bereikbaar, alleen in weekend rijdt deze niet. Lopen is gemiddeld 30 minuten. Maar op zo'n heerlijke zondag is het lekker genieten van een wandeling naar het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde alleen
Jordy Smit, General Manager van Moxy Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2022

Hi Animefan1980 !

Dank voor jouw toffe review, wij zijn erg blij te lezen dat je ons hotel zoals verwacht vondt.
We kunnen niet wachten om jullie weer te verwelkomen in de toekomst !