“Goed eten op een geweldige locatie”
Beoordeling van Zuiver

Zuiver
Geclassificeerd als nr. 69 van 808 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans
Beschrijving: Bijzondere openingstijden 24 december (kerstavond): 17.00 – 22.00 uur 25 december (1e kerstdag): 11.00 – 22.00 uur 26 december (2e kerstdag): Gesloten 31 december (oudjaarsdag): Gesloten 1 januari (nieuwjaarsdag): Gesloten
5 februari 2019 beoordeeld

Parkeren voor de deur, gezellige inrichting en volle bak, reserveren is aan te raden.
De lunch was erg smakelijk gewoon een truffel omelet met champignons zeer goed.
De ambiance vraag om nog een bezoek , dus wil ik hier graag komen dineren.

Datum van bezoek: februari 2019

21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was ik in mijn laatste beoordeling van Zuiver wat minder lovend, vorige week heb ik perfect geluncht samen met twee zakenrelaties. Heerlijke visgerechten, de rode poon was super met de gegrilde groenten in het garnituur. De bediening was plezierig en professioneel zoals altijd. Top!!

Datum van bezoek: januari 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gastvrij. Heerlijk gegeten en geborreld. Top gastvrouw aan tafel. Eten top. Kom zeker snel terug. Een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met een groep collega’s. Maanden geleden al gereserveerd. We werden achterin weggepropt aan 3 tafels; een tweetal plekken kon echt niemand zitten wegens veel te krap. Het eten en drinken moest doorgegeven worden, omdat de bediening er niet meer langs kon. Na anderhalf uur (!) kregen we het voorgerecht van het menu, dat overigens al lang bij Zuiver bekend was, dus waarom dit zo lang moest duren? Na 4 uur en een kwartier kwam dan eindelijk het dessert. Het eten zelf is erg lekker, maar het ging allemaal zó traag dat ik hier niet meer terug kom.

Datum van bezoek: december 2018
Sales-BHG-locatie, Director of Sales van Zuiver, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018

Beste Mireille S,

Bedankt voor de recensie en het delen van uw ervaring.

Uiteraard vinden wij het zeer vervelend om te lezen dat het diner niet geheel naar wens is verlopen. Inmiddels heb ik contact gehad met de contactpersoon van jullie bedrijf en bovenstaande besproken en opgelost.

Mocht u zelf nog in contact willen komen met ons, wil ik u vragen om te mailen naar utrecht@zuivergastvrij.nl of telefonisch contact op te nemen via 030-2383233.

Met gastvrije groet,

Team Zuiver.

12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 24 aan een lange tafel ons eindjaarsdineetje gehad. Lekkere menu ook voor de twee veganisten in het gezelschap. Kortom een leuk adresje verrassend in een industriepark.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Zuiver bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Zuiver geweest? Deel je ervaringen!