“Kerstdiner”
Beoordeling van Zuiver

Zuiver
Geclassificeerd als nr. 69 van 808 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans
Beschrijving: Bijzondere openingstijden 24 december (kerstavond): 17.00 – 22.00 uur 25 december (1e kerstdag): 11.00 – 22.00 uur 26 december (2e kerstdag): Gesloten 31 december (oudjaarsdag): Gesloten 1 januari (nieuwjaarsdag): Gesloten
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 24 aan een lange tafel ons eindjaarsdineetje gehad. Lekkere menu ook voor de twee veganisten in het gezelschap. Kortom een leuk adresje verrassend in een industriepark.

Datum van bezoek: december 2018

12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De afgelopen weken 2 x snel achter elkaar geluncht bij Zuiver. Ik eet wel vaker daar en bijna altijd prima. De laatste twee keer viel het wat tegen. Het blijkt dat de wat simpeler gerechten op de lunchkaart kwalitatief minder zijn dan die van het wat meer uitgebreide menu. Mijn uitsmijter was doorgebakken en droog. Niet echt een succes. De bediening was onnodig gestresst, waardoor een onnodig gehaaste sfeer ontstond. Jammer.

Datum van bezoek: december 2018
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten bij restaurant Zuiver. De laatste weken hier drie keer gegeten, zowel voor lunch als diner. Men heeft een uitstekende en gevarieerde kaart. Ook voor vegan zeer geschikt. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: november 2018
21 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier vanavond met een groep gegeten. Service is goed, wijn is zeer smaakvol, gerechten goed, werd goed omgegaan met het feit dat veel mensen twee voorgerechten wilden i.p.v. een hoofdgerecht. Wel wat aan de prijzige kant vond ik zelf. Aan de andere kant heb ik zelfden zo’n lekkere en originele carpaccio gegeten. Hier zou ik nog wel een keer terugkomen voor het diner met wijnarrangement. En dan zorgen dat je niet hoeft te rijden. Mocht je wel met de auto zijn, is er veel plaats voor de deur. Het staat ook optijd aangegeven zodat je niet het crematorium inrijdt, zoals ik deed. Foutje.

Datum van bezoek: november 2018
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kunt hier prima (uitgebreid) lunchen. Vlak aan de A2, genoeg parkeergelegenheid. Snelle bediening, uitgebreide kaart. Salades absolute aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
Sales-BHG-locatie, Director of Sales van Zuiver, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Beste Jeroen,

Bedankt voor uw recensie en goed om te horen dat u genoten heeft van de lunch.

Heel graag tot een volgend bezoek aan onze locatie!

Met gastvrije groet,

Team Zuiver.

Reizigers die Zuiver bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Zuiver geweest? Deel je ervaringen!