Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel
Oud karakteristiek pand
Mooie kamer
goede ligging van hotel

Maar we hadden onderschat hoeveel last je van de dom zou hebben
ieder kwartier een deuntje dit ging ten koste van onze nachtrust

Ontbijt geserveerd op kamer erg leuk
maar te duur voor wat je ervoor krijgt
en helaas was bij ons het ene kopje koffie en de gebakken eieren koud

Tip
oordoppen in :)
En voor het hotel
misschien een kannetje koffie en eieren in een warmhoud schaaltje bij ontbijt op kamer

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 25 november 2017

Met een groep hier verbleven. Kamers zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Wel vond ik de verlichting in de slaapkamer te mager. Prima bedden, goed ontbijt, eitje naar keuze. Ook de vergaderruimte was prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 oktober 2017

Heel vriendelijke ontvangst met perfecte uitleg over de omgeving.
Mooie, verzorgde kamer en geen nachtlawaai.
Ontbijt was heel gewoontjes en lange wachttijd voor koffie en eitjes. Op zondag is het restaurant gesloten en in de nabijheid geen foede restaurants te vinden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2017

We verbleven met ons dochtertje in de executive suite, waardoor we 's avonds vanop ons eigen dakterras konden genieten van het beiaardconcert, terwijl dochterlief sliep. Heel gezellig!
In de kamer ondervonden we enkele kleine mankementjes, maar na melding aan de dienstdoende verantwoordelijke werden die perfect omgezet in een aangename verrassing! Een hotel waar op deze wijze empathisch gereageerd en ondersteund wordt is een aanrader, en voor ons een reden om een volgende keer terug hier te boeken!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Nacht overgebleven in Utrecht. Hotel Dom, onder de rook van de Dom, met 11 kamers. Keurige smaakvolle kamers, ruim en vriendelijke bediening. Op de kamer was het erg (!) warm zonder airco. Ontbijt prima. Dus kies een niet re warme dag of een kamer op het oosten.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken