Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis
US$ 108
Hotels.com
Booking.comUS$ 112
Expedia.comUS$ 113
PricelineUS$ 112
Trip.com
StayForLongUS$ 118
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (652)
Beoordelingen filteren
652 resultaten
Waardering van reizigers
139
349
131
23
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
139
349
131
23
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 652 beoordelingen
Beoordeeld op 30 oktober 2022

Goede ligging, bushalte voor de deur, gratis parkeren, vriendelijk personeel, heel goede prijs / kwaliteit verhouding. Je kunt op een fijne manier naar het centrum stappen. Het ontbijt is ok. Alles is een beetje beter
dan je voor de prijs kunt verwachten.

Datum van verblijf: oktober 2022
Bedank adele1949
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Team Ibis, General Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2022

Beste Adele,
Dank voor je bezoek en feedback! Ik vind het super dat we je hebben kunnen verrassen en hoop dat ons dat in de toekomst nog een keer lukt!

Graag tot ziens!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2022

Een net hotel met zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed verzorgd (verbleven er vele jaren terug ook al en was dan wel een minpuntje). Nu heb je paar soorten brood, toch veel keuze in beleg enz. . Er wordt rekening gehouden met een glutenvrij dieet (brood wordt afgebakken op uw vraag) . De kamer is vrij basic maar proper. Wel nachtelijk lawaai gehad. Om 3 u s'nachts iemand laten inchecken en dan half uur volksverhuizing boven U. Honden moeten verboden worden vindt ik. Gelukkig geen gezien bij ons 1 nachtje verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Andr_VRoosdaal
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Team Ibis, General Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2022

Beste Andr,

Hartelijk dakn voor het bezoek en de feedback daarover! Ik ga zeker kijken wat de herrie in de nacht is geweest, want zo'n nachtelijke incheck met alle gevolgen van dien is niet onze standaard..

Graag tot ziens,
Reint - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2022 via mobiele applicatie

Omdat we wisten dat dit hotel geen kamers heeft met twee losse bedden waren we genoodzaakt twee kamers te boeken. Allereerst met het positieve beginnen, parkeren kan gratis op het terrein of onder in de parkeergarage. Bij het inchecken hadden we direct spijt van onze keuze voor dit hotel. Als deelnemer aan het loyalty programma van Accor ontvang ik normaal bij het inchecken een voucher voor een drankje in de bar, ongeacht de boekingswijze van het verblijf. Dit was helaas niet het geval bij dit hotel, er werd erg lastig gedaan om een voucher te geven, dit terwijl bij het uitchecken gezegd dat dit wel de normale gang van zaken is ook bij dit hotel. Blijkbaar is het dus afhankelijk van wie je incheckt of je krijgt waar je normaal recht op hebt. Een gemiste kans voor upselling, want anders had ik zeker ook het ontbijt bijgeboekt. De kamers zijn ietwat klein en warm, maar gelukkig kon het raam open. De badkamer laat hier en daar gebruikssporen zien maar maakt verder een schone indruk, wel een muffige geur op de kamers. De waterkoker staat niet standaard op de kamer maar kun je afhalen bij de receptie. Het buitenterrein behoeft ook enige aandacht; volle prullenbakken, lege bier blikjes en overal sigarettenpeuken; dit maakt niet een welkome indruk. Concluderend: gemiste kansen alom, voor een verblijf in Utrecht zijn er vast en zeker betere keuzes denkbaar!

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank Lipi82
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Team Ibis, General Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2022

Beste Lipi82,
Hartelijk dank voor je bezoek en de uitgebreide terugkoppeling daarover! Het is voor ons altijd fijn om te ontdekken wat gasten van ons denken, ook als dat deze keer niet allemaal fijn is. Toch is er een aantal zaken dat niet helemaal overeenkomt en daar wil ik je graag feedback over geven.
Allereerst; ons hotel beschikt over 50 kamers met een groot bed EN 34 met 2 losse bedden. Hoewel ik niet van elke dag de beschikbaarheid uit mijn hoofd weet en dus weet or er een kamer vrij was, is het dus niet zo dat ons hotel geen twin kamers heeft.
De onduidelijkheid omtrent het drankje en de overige benefits als lid van ALL had ik graag nagekeken voor je, maar helaas kan ik op basis van alleen de gebruikersnaam hier daar niet veel mee doen. Wij waarderen dat ALL leden gebruik maken van ons hotel en dus is het normaal een prezier om die mensen daar ook voor te belonen met de voordeeltjes die horen bij het lidmaatschap, als dat niet goed gegaan is, dan is dat zeker iets om mee aan de slag te gaan van onze kant!
Dat het hotel van buiten niet voldeed is overigens wel iets wat we meteen oppakken. Ook als het druk is, moeten de asbakken en dergelijk gewoon schoon en leeg netjes zijn..
Al met al snap ik helemaal dat je ervaringen van dit bezoek niet passen bij je verwachtingen. Toch durf ik ook hardop te zeggen dat wij beter kunnen en willen presteren en ik hoop dat we in de toekomst een kans krijgen om dat te laten zien!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 september 2022

De kamer was super schoon en de medewerkers zeer vriendelijk.
De bushalte bij het hotel en vlak bij de afrit de A2.
Het ontbijt kon iets uitgebreider (vleeswaren)
De keuze van de menukaart was beperkt en de portie voor de prijs zeer matig.
Pizza was droog en amper belegd.
Er is nog steeds een personeelstekort en dit merk je ook wel.
Iemand van de receptie die er al 12 jaar werkt lost problemen of klachten goed op.
Ook de andere medewerkers verdienen een pluim.
Jammer dat onze nachtrust werd verstoord door een pitbull die constant aan het blaffen was.
Meerdere mensen waren terecht boos geworden.
Ons advies zou zijn om géén huisdieren meer toe te laten en ook vanwege allergieën.

Kamertip: de kamers 104/106/108 kijkt uit op het buitenterras en de woonwijk.
Datum van verblijf: september 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Rudolph1058
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Team Ibis, General Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2022

Beste Rudolph,
dank voor je bezoek en de feedback daarover! We hebben inderdaad nog veel last van de personeelstekorten en onze leveranciers ook. Met beide zijn we druk en ik hoop dat we snel weer 'op niveau' zijn, want dat is wel waar we allemaal ons best voor doen.
Ik vind het heel vervelend dat jullie last hebben gehad van de hond van een andere gast tijdens de nacht. Deze gast hebben we wel meteen gevraagd het hotel te verlaten, maar dat kon natuurlijk niet midden in de nacht. Zeker een extra punt in onze overweging om wel/ geen huisdieren toe te laten (samen met de persoonlijke klachten die mensen daarvan kunnen krijgen zoals je noemt).
Ik hoop dat we in de toekomst een kans hebben om te laten zien dat we beter kunnen en willen presteren voor onze gasten en dus ook voor jullie!

Hartelijke groet,
Reint - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel iets buiten het centrum maar met de fiets (wordt verhuurd) snel overal naartoe. Vriendelijke bediening. Ruim ontbijt. Aan de voorkant wel een drukke straat. Ruime parking beschikbaar. Kamers voldoende groot voor een beperkt verblijf

Kamertip: Neem kamer op de hogere verdiepingen. Of de achterkant (even nummers). Restaurant was vandaag niet open.
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank HansDeVlaemynck
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Team Ibis, General Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Beste Hans,
dank voor je bezoek en de feedback daarover! Graag tot een volgende keer!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken