Gratis annuleren tot 28-10-21
Hotels.comUS$ 101
PricelineUS$ 101
travelup.comUS$ 129
Beoordeeld op 8 november 2020

Uitstekjende service vriendelijk personeel en prima kamers. Goede bedden. Ook het ontbijt was prima. Uitgebreid en kon kiezen tussen twee soorten. Allemaal prima.

De ligging is voor mensen die met openbaar vervoer komen niet ideaal

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 23 oktober 2020 via mobiele applicatie

Het parkeren bij dit hotel is gratis en ook hadden we het geluk dat het inchecken vroeg mocht. De medewerker bij het inchecken was vriendelijk. De kamer waren ietwat aan de kleine kant maar wel netjes verzorgd. De bushalte ligt voor het hotel en de tramhalte om de hoek. Lopend is het hotel vanaf het centraal station in ongeveer een kwartier te bereiken. Lekker rustig geslapen in dit hotel.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ligt niet ver van het centrum. Ongeveer 25 minuten lopen. Het parkeren is gratis en er is voldoende parkeerruimte.

De kamer is zoals je van een ibis hotel kunt verwachten. Niets meer, niets minder.

Het ontbijt is ondanks de huidige situatie wel zijn prijs waard. Je hebt keuze uit 2 samengestelde menu's. Mocht je nog niet verzadigd zijn, dan kun je wat extra's vragen.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel met gratis parkeren. Matras en kussen zijn hard.
Restaurant corona proof gemaakt.
Warme maaltijd mag wat gevarieerder.

Kleine kamer met tafeltje voor jouw laptop.
Badkamer is groot genoeg voor 1 persoon.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een nachtje hier verbleven tijdens ons bezoek aan Utrecht. Goed bereikbaar, gratis parkeren, kamer was ook prima. Badkamer ook oké, alles zat de toilet wat scheef, even wennen. Lopen naar het centrum is ongeveer een half uurtje. Op zich te doen. Ontbijt en diner hebben we in de stad gedaan dus daar geen beoordeling over.

Datum van verblijf: augustus 2020