Beoordeeld op 4 maart 2019

Vriendelijke receptioniste, ik kon om 10u al beschikken over kamer en zoals vooraf gevraagd ook al mijn wagen gratis parkeren. Goed gelegen, langs de grachten kan je langs een mooi stukje Utrecht naar het centrum. De kamer vond ik netjes maar heel basic/kil, dacht eerst dat het bed nog niet opgemaakt was omdat het leek alsof er nog een hoes over moest, tapijt in de gang op 5de verdiep hopeloos verouderd/plekken. Had gehoopt op waterkoker/thee/koffie zodat ik vlak voor slapen nog iets warm kon maken zonder naar bar te hoeven. Tevreden over tv en verwarming, goede douche. Prijs/kwaliteit vond ik slecht, had voor deze prijs toch meer verwacht en de kamer nodigde helemaal niet uit op een gezellig verblijf. Heb geen ontbijt genomen omdat ik kamer al duur genoeg vond als single. Systeem voor meerdere overnachtigen dat je een kaartje kan hangen wanneer ze je kamer kuisen eens mogen overslagen is wel goed gevonden, dan krijg je een bon van 5euro voor in de bar/resto.

Datum van verblijf: maart 2019
Reint_v_R, General Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Beste Mjammie1973,
Dank voor je bezoek en de uitgebreide feedback daarover. Ik ben blij te zien dat je overall een prettig verblijf hebt gehad, maar vind het erg jammer dat je ons tijdens je bezoek niet even aangesproken hebt. We hebben namelijk onder andere gewoon waterkokers met toebehoren te leen bij de receptie, dus die had je niet hoeven missen.

Het tapijt in onze gangen is vaker onderwerp van discussie. Over smaak valt te twisten, want het lijkt gevlekt en oud, maar is net een jaar geleden gelegd en is bij nadere inspectie echt nog beter dan het misschien leek.

Al met al vind ik het jammer om te zien dat je de prijs/ kwaliteit slecht vindt, helemaal gezien het feit dat sommige wensen makkelijk ingelost hadden kunnen worden en dat er wel flexibel en gastvrij is ingesprongen op een vroege aankomst en dergelijke. Ik snap dat die zaken mogelijk als normaal worden ervaren, maar dat zijn wel de dingen die het verschil maken.

Wellicht tot een volgende keer in een minder drukke (en dus wellicht goedkopere) periode.

Beoordeeld op 21 februari 2019

Had waterkoker en thee of koffie op kamer verwacht En zeker een douche muts voor mijn kapsel Afstand naar centrum te voet zeer goed mogelijk te doen In centrum wel zeer druk nergens plaats om te eten zonder reservatie

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Reint_v_R, Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste Karin,

Dank voor uw review en bezoek aan ibis Utrecht. Fijn dat u het verblijf als 'goed' heeft ervaren! Heeft u mijn collega's bij de receptie gevraagd naar de waterkoker en badkamer benodigdheden? We hebben waterkokers te leen bij de receptie en ook de douchemutsen. Deze houden we bij de receptie zodat ze schoon blijven. Ons centrum is inderdaad gewild, dus u bent waarschijnlijk geweest op een drukke avond! Ik hoop dat u alsnog lekker heeft kunnen eten in de stad en dat u van uw bezoek hebt genoten.

Wellicht tot ziens!
Anouk, operations manager

Beoordeeld op 23 januari 2019 via mobiele applicatie

Niet al te grote kamers maar correct in comfort en kwaliteit/prijs .
De badkamer is klein maar comfortabel .
Ontbijtbuffet is lekker , ruime keuze aan goede prijs.
Ideale ligging tov centrum en jaarbeurs .

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Reint_v_R, General Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beste Hans,
Dank voor je bezoek en de feedback daarover! Ik ben blij te zien dat we voldeden aan de verwachtingen!

Wellicht tot een volgend bezoek,

Reint
General Manager

Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben weer genoten van een super gezellig weekend in het ibis hotel goed verzorgt en mooie kamers vriendelijk personeel en goed verzorgd ontbijt echt top gunstig gelegen 15 minuten lopen naar de jaarbeurs en de bus stopt voor het hotel

Datum van verblijf: december 2018
Reint_v_R, General Manager van Ibis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Beste mugje58,

Dank voor je review en bezoek aan ibis. Super om te lezen dat jullie weer hebben genoten van jullie verblijf!

Graag tot ziens in Utrecht!

Anouk, Operations Manager

Beoordeeld op 27 december 2018

Dit hotel heeft standaardkamers met goede bedden en sanitair. Alleen is er vrij veel geluid van zowel buiten als de naastliggende kamers mogelijk. Het ontbijt is prima en de ontvangst ook vriendelijk. Gratis parkeren is een fijne optie.

Kamertip: Vraag om een rustige kamer
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken