Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 264
Beoordeeld op 22 oktober 2022 via mobiele applicatie

In een woord fantastisch
Aantal keer geweest
Echt uitmuntend
Wat een gastvrijheid en luxe
Zeer vriendelijk personeel
Van de kamer tot de service
Heerlijk bed
Ruime kamers
Schoon en compleet
Alles wat je bogus hebt is aanwezig

Een aanrader!!!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 12 oktober 2022 via mobiele applicatie

Wat een top hotel en top gastvrijheid! Alles klopt en zeer vriendelijke crew!

Ik was echt in mijn nopjes en heerlijk gegeten. Kamers zijn schoon groot en luxe ingericht. Badkamer is erg schoon en fris.

Ontbijt is zeer lekker en met alleen maar verse producten.

Kortom een topper!

Tot de volgende keer!

En een pluim voor de portier die meedacht over het parkeren en opladen van de auto. Fantastisch geholpen! Waar maak je dat nog mee? Precies hier!

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 september 2022

De voorzijde van het Grand Hotel is een groots, klassiek stadspaleis, met een prachtige, stille tuin waar je aan de drukte van het Utrechtse centrum kunt ontsnappen. Tot zover is alles goed.
Na het inchecken ontdek je waarschijnlijk dat de meeste kamers niet in het oude pand maar in een modern bijgebouw liggen. Dat mag dan welk ronkend de Romeinse vleugel heten maar het is een slaapwekkend bouwsel van 20-30 jaar oud. De Vinex-wijk van Grand Hotel Karel V. Van de kamers word je evenmin vrolijk, met veel beige en goudtinten oogt het nog Van-der-Valkser dan het echte Van-der-Valk concept.
De bistro is slecht georganiseerd. Je moet van tevoren een tafel reserveren maar de receptie had de mail hierover niet gestuurd. De bistro bleek volgeboekt, Pas na veel moeite kon men op een van de dagen alsnog een tafel regelen. Allerlei redenen werden genoemd waarom er geen plek meer beschikbaar was. Uiteindelijk was de bistro voor slechts de helft gevuld. Merkwaardig.
Kortom, dit is een hotel dat zijn ambities niet waarmaakt.

Kamertip: Neem geen kamer in de Romeinse vleugel
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 27 augustus 2022 via mobiele applicatie

Groot voordeel is dat het rustig gelegen is, in het groen, en toch midden in het centrum en dicht bij het station. De inrichting is wat gedateerd, maar ik vond dat niet storend. Men is heel flexibel met annuleren, verlengen etc. Vriendelijk personeel. Valt in hogere prijsklasse.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 11 juli 2022 via mobiele applicatie

Met onze jaar/vriendenclub al 25 jaar samen. Dit keer met 6 stellen gegeten en overnacht in Karel V. Wat een grote klasse, de kamers en de keuken! Super luxe kamers waarin alles klopte en qua eten kan ik michelin aanbevelen een keer langs te gaan, want wat wij aten was meer dan sterrenwaardig. De bijpassende wijnen waren heerlijk en men schonk zeker niet te scheutig.

Datum van verblijf: juli 2022