Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, op een super locatie midden in de stad, maar heerlijk rustig en relax! Handige parkeerplaats, mooie grote kamer. We kregen een upgrade naar een split-level kamer, wat een balzaal. Ontbijt was erg lekker. Ook nog gebruik gemaakt van de welness, niet bijzonder of groot, maar wel alles aanwezig. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2020
Wendy van Espelo-Kluft, Gastenservice/Front Office van Grand Hotel Karel V, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2020

Beste 384kayv,

Wat goed dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 7 juni 2020 via mobiele applicatie

Alles wat je van een ***** hotel mag verwachten. Goed Corona protocol. Prachtige, ruime, klassiek ingerichte comfortabele kamer.
Het verschil wordt gemaakt door de mensen die er werken. Een enthousiaste portier die de trappen afkomt om de fietsende gasten te verwelkomen , een vriendelijke receptionist die glimlachend alle hygiënische maatregelen uitlegt, we voelden ons thuis.

Datum van verblijf: juni 2020
Wendyv2060, Front Office Manager van Grand Hotel Karel V, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2020

Beste AnnemiekNetherlands,

Wauw, bedankt voor deze mooie recensie.

Wat fijn om te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad in de eerste week dat wij weer open zijn. Wij hebben er volop aan gewerkt om op een verantwoorde maar vooral gastvrije manier onze gasten te ontvangen.

Wij zullen deze complimenten deze met ons team. Hopelijk graag tot ziens bij Karel V!

Beoordeeld op 2 maart 2020

Mooi hotel, zolang je niet in het bijgebouw zit!
Bij binnenkomst in kamer meteen gevraagd voor upgrade, helaas hotel zat vol.
De entree is dat je al bedenkingen hebt als je 5 sterren boekt.De kamer vlekken op de vloer van onhandige schilder, vieze deuren ,behang stuk.
Jammer van zo'n mooi plekje.
Personeel aardig en attent vooral bij het ontbijt.
Bij uitchecken komt altijd de vraag "alles naar wens?" nou nee dus.
Antwoord "oh jammer om te horen ik geef het door"
Blijft grappig zo'n antwoord, was namelijk makkelijk geweest om dit voor te zijn.

Datum van verblijf: maart 2020
Wendyv2060, Front Office Manager van Grand Hotel Karel V, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2020

Beste AndreWinterink,

Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

In de Romeinse Vleugel hebben wij onze standaard kamers maar ook onze Deluxe, Deluxe Split Level en een aantal Suites. Wat vervelend dat u bij aankomst om een upgrade had gevraagd en dit niet mogelijk was.

Ik heb u reservering van eind februari gevonden in ons systeem en genoteerd dat u bij een volgend verblijf een gratis upgrade krijgt naar een kamer in het hoofdgebouw. Hier hebben wij onze Empire kamers en Suites.

Wij hopen dat u ons een kans geeft om te laten zien dat wij iets met uw feedback hebben gedaan.

Hopelijk tot een volgend verblijf!

Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Flink wat weken van te voren geboekt bij dit prachtige hotel in hartje centrum. Genoeg tijd om helemaal in de stemming te komen en te bedenken hoe 24 uur zonder baby in te vullen. Ondanks de kleine man gemist werd, waren we als twee kinderen in een snoepwinkel op zoek gegaan naar kroegjes en restaurants om vervolgens in dit pareltje te mogen slapen.

Na het diner zijn we eigenlijk direct teruggelopen naar het hotel. In dit hotel is een zwembad met bubbelbad en sauna aanwezig. Aan alles was gedacht. Zwembroek aan en lekker uitbuiken in het zwembad, ik kan dat iedereen aanraden! Heerlijk!

Na het zwemmen, lekker slapen! Hier komt mijn enige puntje van kritiek; het bed. Twee losse bedden tegen elkaar aanschuiven terwijl ik in de reservering heb gezegd dat ik dit niet wilde, is toch een minpunt. Dan lig je thuis bij wijze van spreken toch lekkerder!

Na de nacht was het tijd om te ontbijten. Dit is alles wat je ervan verwacht en hoopt. Een uitgebreid buffet en zelfs nog een kaart voor gerechtjes buiten het buffet om. Het zag er op en top, klassiek, stijlvol en chique uit. Hier krijg ik als hotello kriebels van! Dit was echt een goed ontbijt.

Helaas was het alweer tijd om uit te checken, jammer! Wel zeg ik dit, als ik genoeg geld zou hebben om hier wekelijks te mogen overnachten en ontbijten, zou ik het doen. Uiteraard dan wel met een bed naar mijn keuze. We hebben erg genoten van deze 24 uur en hopen snel nog eens te mogen genieten van jullie gastvrijheid.

Datum van verblijf: januari 2020

Beste TovD,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Grand Hotel Karel V!

Bedankt voor het achterlaten van deze uitgebreide recensie. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat alles zo naar wens was. Wat fijn dat u even wat tijd samen met u man had om Utrecht en alle leuke kroegjes en restaurants te ontdekken. En wauw, al uw complimenten zullen wij zeker delen met het gehele team.

Wat goed dat u uw zwemkleding niet was vergeten want wij hebben inderdaad een wellness met zwembad, jacuzzi, stoomcabine en turk stoombad. Wist u ook dat wij een schoonheidssalon hebben waar u bijvoorbeeld een gezichtsbehandeling of massage kunt boeken, misschien voor een volgend verblijf!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen als u Utrecht bezoekt!

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel in voormalig klooster ziet er mooi uit en heeft een wat formele uitstraling. Ligging vlak bij binnenstad is prima. Op zaterdagavond druk bezochte en gezellige bar. Uitstekend ontbijt in de fraaie eetzaal al zien wij toch liever echt verse sapjes. Ruime hotelkamer en goed bed, alleen jammer dat we een kamer hadden direct naast (waarschijnlijk) de afzuiging van de fitnessruimte op de begane grond onder ons die nogal wat geluidsoverlast produceert. Verder mag er wel wat beter op de schoonmaak van de kamers worden gelet, daar mankeerde echt wel het een en ander aan. Voor de rest een uitstekend stadshotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Wendyv2060, Front Office Manager van Grand Hotel Karel V, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beste koenb816,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie.

Wat vervelend om te lezen over de geluidsoverlast tijdens uw verblijf. Heeft u dit ook aangegeven bij de receptie? Onze collega's van de receptie hadden u graag een andere kamer willen aanbieden.

Ondank de geluidsoverlast en de feedback over de schoonmaak van de kamers, hoop ik dat u ons de kans geeft om nog eens bij ons te overnachten en te genieten van de centrale ligging en van de stad!