Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Prima plek voor lunch en borrel. Ruim opgezet terras, prima gerechten, uitstekende faciliteiten zoals wc's en verschoonruimte voor babies. Bediening uitermate wisselend en over het algemeen helaas traag en niet deskundig. Lang wachten , veel schoonheidsfouten , veel dingen vergeten. Zonde, want de prijzen lijken een hoger niveau te impliceren. Kortom: mooie locatie, behoorlijk eten en matige bediening . Daardoor zijn de prijzen te hoog voor het gebodene

Datum van verblijf: mei 2019
Wendyv2060, Front Office Manager van Grand Hotel Karel V, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Beste EduardUtrecht,

Allereerst hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Ik ben erg blij om te lezen dat onze faciliteiten goed zijn bevallen, voor zowel als lunch en borrel. Echter vind ik het vervelend om te lezen dat het team niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

We streven er steeds naar om onze gasten van een onvergetelijk bezoek te voorzien en ik betreur dat we dit niet helemaal waar hebben kunnen maken. Uw feedback helpt ons veel om dit doel in de toekomst te bereiken. Uw feedback helpt ons veel om dit doel in de toekomst te bereiken.

Mocht u uw ervaring nog nader willen bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Beoordeeld op 8 mei 2019

We bestelden 2 gemberthee en 2 appeltaart. Beperkte taartkeuze helaas. Ik kreeg gemberthee in plaats van cappuccino, geen probleem. Het glas was halfvol, gelukkig kreeg ik er heet water bij. Het was wachten op de appeltaart. De appeltaart werd geserveerd en was warm, binnenin een koude hap. De taart was uit de vriezer opgewarmd, dat dus tegen.

Beste Dorine M,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring.

De appeltaart hoort uiteraard niet koud te zijn van binnen. Helaas zijn er meerdere dingen niet goed gegaan en wij zullen dit bespreken met onze Bistro Manager en haar team.

Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen op ons terras!

Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

Op 4 mei hier uitstekend gegeten.
Seviche van roodbaars vooraf, tortellini en papillottes, kabeljauwrug als hoofdgerecht.
De gerechten waren ronduit voortreffelijk en ook de begeleidende wijnen waren uitstekend!
De bediening was netjes en vriendelijk, een beetje jammer dat er verhoudingsgewijs veel stagiaires waren, maar daar ga ik niet over zeuren want ze deden uitermate hun best.
Ook de entourage (bistro) was uitstekend.
Kortom: we komen hier graag terug!
We hebben een heerlijke avond gehad!

Datum van verblijf: mei 2019
Wendyv2060, Front Office Manager van Grand Hotel Karel V, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Beste AdN908,

Bedankt voor deze mooie complimenten.

Wij zullen deze recensie delen met onze collega's. Wij werken inderdaad regelmatig met stagiaires, ondanks dat u het idee had dat de verhouding niet helemaal juist was, ben ik wel blij om te lezen dat de bediening vriendelijk was.

Graag tot ziens bij onze restaurants of in ons hotel!

Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is klassiek-mooi, met ruime kamers. Maar het restaurant spant de kroon, zowel qua sfeer als qua keuken. Eten was subliem en de wijn super. Vriendelijke professionele bediening, een absolute aanrader dus.

Datum van verblijf: april 2019
Wendyv2060, Front Office Manager van Grand Hotel Karel V, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Beste Wivedi,

Bedankt voor deze prachtige recensie.

Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw review. Wij waarderen uw mooie worden over ons hotel en de brasserie enorm. Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw verwelkomen!

Graag tot ziens bij Grand Hotel Karel V!

Wendy van Espelo-Kluft

Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden zogezegd een empire suite....
De bemeubeling was ver beneden pijl een 3 sterren waard maar schraal en smaakloos ook geen decoratie. De douche had een spaarkop dus met douchen waren we snel klaar. Ik had wel een regendouche verwacht. Het personeel heeft geleerd heel vriendelijk te zijn zich te pas en te onpas te excuseren, maar de essentie van een opmerking of verzoek leggen met een excuse en glimlach naast zich neer echt American style I am so sorry but I don’t care a bit. Zo hadden we kamer en tafel in het restaurant besteld , de dag voor we aankomen krijgen we een mail “ sorry maar het restaurant is overboekt we reserveren een tafeltje in de bistro “ ‘Na een telefoontje en hun excuses zou men het uiterste doen en we stonden zeker op de waitinglist. Nog eens het zelfde verhaal bij de check in. Resultaat : Verjaardag van mijn echtgenote gevierd in de bistro aan de receptie van het restaurant : “ waiting list ? Nooit van gehoord “
Zielige bedoeling !

Datum van verblijf: maart 2019
Wendyv2060, Front Office Manager van Grand Hotel Karel V, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Beste mineera,

Bedankt voor uw oprechte recensie.

Wij streven altijd naar het leveren van de beste kwaliteit en horen het dan ook graag als wij op bepaalde punten ons product en serviceverlening kunnen verbeteren. Helaas weet ik niet precies wat er is gebeurd met de overboeking in het restaurant en het spijt mij te lezen dat u dit zo laat te horen heeft gekregen.

Mogen wij u snel weer in Utrecht verwelkomen om een 100% score te halen?

Wendy van Espelo-Kluft