Grand Hotel Karel V
US$ 105*
  • Roomservice
US$ 157*
Zie aanbieding
Holiday Inn Express Utrecht - Papendorp(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 99*
Priceline
US$ 99*
US$ 82*
Zie aanbieding
Ibis Utrecht(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 93*
  • Gratis parkeren
Hotel Mitland(Utrecht)
US$ 116*
US$ 113*
  • Zwembad
Star Lodge Hotels(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Carlton President(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 137*
US$ 128*
Agoda.com
21 januari 2018 beoordeeld

Kamer was schoon, op enkele kleine details na. Voor een hotel met 5 sterren, verwacht je echter 'spotless'! Al het personeel was super behulpzaam en vriendelijk. Vooral bij het ontbijtbuffet waren de medewerkers enorm service gericht door direct koffie en de opties van de 'a la carte' aan te bieden (inbegrepen bij het ontbijtbuffet). Absoluut waarde voor je geld, dat is wel eens anders als het ontbijt inbegrepen is. Daarnaast gegeten in het restaurant, ook hier voortreffelijke service. Helaas geen michelinster meer sinds vorig jaar en om eerlijk te zijn waren sommige gerechten naar mijn idee heerlijk, maar niet sterwaardig. De zalm en coquilles waren voortreffelijk, echter het 3e gerecht was weer vis en het dessert (op mijn verzoek geen chocolade) waren geen smaakkanonnen zoals de eerste twee gerechten. Niet dat ik er verstand van heb uiteraard, ik weet alleen wat ik heel erg lekker vind.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
17 januari 2018 beoordeeld

in aansluiting aan een meeting met ruim 100 personen was er een buffet. Goede kwaliteit vis en vlees, bieten en koolsalade, naast aardappelsalade. Kaasvariatie na. Alles was van goede kwaliteit. Witte wijn zeer goed. Ik kan geen oordeel geven over de hotelkamers.

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
15 januari 2018 beoordeeld

Prachtig pand in een mooi park, direct tegen het centrum aan. Een unieke uitvalsbasis om Utrecht te ontdekken. Het pand is klassiek ingericht, heeft een gezellige hotelbar en 2 goede restaurants. Fijn terras buiten. De kamers zijn heel ruim met uitgebreid sanitair. Kortom - ik kan geen min-punt bedenken. Het is een bijzondere ervaring.

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste kerstdag hebben wij een Imperial suite geboekt bij Karel V. Mooie grote kamer. Groot bed met een tv aan het voeteneind. Badkamer met een bad en een aparte doucheruimte. Aparte toiletruimte. Zijkamertje met een tv. Uitgebreide minibar. Mooi uitzicht op de tuin en het restaurant. Hoog plafond. Echt een mooie statige kamer. Heel erg comfortabel verblijf. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker en het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Voor herhaling vatbaar

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
11 december 2017 beoordeeld

Een overnachting in het Karel V is een cadeau, ga dit vaker doen. Kamers zijn uitstekend, het eten en vooral het ontbijt is erg goed. Het hotel ligt midden in de stad en toch kun je rustig buiten zitten. Bediening en service was ook helemaal zoals dat hoort, helemaal niets op aan te merken dus.

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken