Roel K
Helmond, Nederland

Top locatie

3,0 van 5 bollen1 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel ligt centraal in Utrecht, kamer op de vijfde verdieping. Mooie ruime kamer. Douchen in bad, met een erg hoge instap, vriendelijk en behulpzaam personeel, lift is traag en krap, twee persoonsbed was veel te zacht , viel een paar keer bijna uit het bed. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Nick Hospers, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Utrecht City Center, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 25 okt 2023
Dear Roel,
Thank you for your time to share your feedback with us. We happy to see you enjoyed your stay with us and we hope we can welcome you again in our hotel.
0.3 km van Leonardo Hotel Utrecht City Center
  • Booking.com
6.1 km van Leonardo Hotel Utrecht City Center
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 17 maart 2023

Leonardo is een prima budget hotel op een centrale locatie. De kamer was schoon, maar wel wat versleten her en der. In de avond is er nog wel geluid dat doordringt in de kamer, maar niet te hinderlijk. De medewerkers zijn vriendelijk. Helaas deed de airco het niet, gelukkig was het niet te warm en konden er ramen open. Attent was het welkomsbriefje. Ontbijt is meer dan voldoende.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 januari 2023 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamer met uitzicht op bruisende binnenstad van Utrecht. Prima badkamer en fijne simpele douche. Leeg koelkasten in de kamer voor onze meegebrachte drankjes en er stonden al twee flesjes water op het bureau. Bureau en goed formaat tv.
De bedden waren veel te zacht en de kussens niet prettig (geen veren maar kunstig blikken erin?).
Ontbijt prima, erg lekker brood met heerlijk krokante korst. Voldoende beleg hoewel sommige dingen net iets te ‘hip en trendy omdat het moet’ (te bijzondere jams en crackers die echt niet lekker waren)

Datum van verblijf: januari 2023
Nick Hospers, Gastenservice/Front Office van Leonardo Hotel Utrecht City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2023

Dear Dutchlassie70,

Thank you for your stay and for taking the time and effort to write us your review regarding your recent stay with us. Great to read that you have enjoyed the spacious room and location in the heart of Utrecht. We will have a look at the beds and pillows, thanks for noticing!
It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to Utrecht, when your travels bring you back to the area!
Best regards,

Beoordeeld op 26 november 2022 via mobiele applicatie

Eerder deze maand heb ik hier een nacht geslapen, het was zeker niet voor herhaling vatbaar.

Kamer was ruim, maar ook ruim toe aan renovatie. Gehorig en er lagen nog handdoeken van de vorige gasten. Gevoelsmatig een vieze kamer.

Wel prima bedden trouwens.

Ontbijt erg karig en naar beleving de sappen niet vers en aangelengd met water.

Ik kies voor een ander hotel in het vervolg.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Nick Hospers, Gastenservice/Front Office van Leonardo Hotel Utrecht City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2022

Beste Geert,

Dank voor je recente verblijf en gedeelde feedback. Dit helpt ons om het product en de service te verbeteren.
De kamer dient 100% schoon te zijn, mijn excuses dat dit niet het geval is geweest.
Tijdens een eventueel volgend verblijf zullen we er alles aan doen om de maximale score te behalen.
Graag tot ziens dan ook in de Domstad.

Groet,

Beoordeeld op 27 oktober 2022

Oké laten we bij het begin beginnen.

Het was ongeveer een weekje geleden dat ik hier heb geslapen met mijn beste vriendin! Toen we binnenkwamen kregen we meteen al een ontzettend warm welkom! Er werd ons meteen gevraagd wat we hier kwamen doen, nou ja wij kwamen hier natuurlijk een vliegles nemen. Ze keken ons een beetje raar aan, maar uiteindelijk kwamen we erachter dat we er alleen maar konden overnachten dus dat hebben we uiteindelijk maar gedaan.

Toen we aankwamen bij onze kamer, zag alles er spiek en span uit! Het bed was mooi opgemaakt met rozenblaadjes en het was gewoon super mooi allemaal.

We hebben beiden heerlijk geslapen 's nachts. Toen we 's ochtends bij het ontbijt kwamen, lagen er allemaal heerlijke dingen. We hebben lekker uitgebreid ontbeten.

Persoonlijk raad ik iedereen aan om hier een nachtje te komen slapen! Let er wel op: je kunt hier dus niet leren vliegen!!!

Groetjes

Anja vd Kraag

Datum van verblijf: oktober 2022

Dear Anja,

Thank you for your recent stay in Leonardo Utrecht!
Lovely to see that you have provided us with feedback. This helps us to improve our product, on a daily base.

Great to see that you have enjoyed you stay with us. Indeed, no flying lessons included ;)
Please do not hesitate to share any other feedback directly with us. During your next stay, we will do our utmost best in providing the best stay possible. If you are looking for a next stay in Utrecht, feel free to contact me directly.
It was a pleasure having you as a guest, we are looking forward towards your next stay.

Warm regards,

Nick Hospers

Beoordeeld op 24 oktober 2022

Het hotel ligt op een fantastische plek. Bij aankomst was de ontvangst erg vriendelijk. We hadden een prachtige kamer met heerlijke bedden en het ontbijt was erg uitgebreid en lekker! De medewerkers waren erg flexibel en dachten mee om ons verblijf in Utrecht nog leuker te maken!

Datum van verblijf: oktober 2022

Dear Jordy,

Thank you for your recent stay in Leonardo Utrecht!

Great to see that you have enjoyed you stay with us.

Warm regards,