Beoordeeld op 10 december 2019

Fantastisch verblijf gehad in Apollo Hotel Utrecht. Locatie is perfect - alles is in de buurt. Bedden zijn onwijs comfortabel en het personeel is super vriendelijk.
Enorm genoten van ons verblijf. Volgende keer langer dan 1 nacht! :D

Datum van verblijf: november 2019
RoelofGjaltema, Manager van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Beste Joanne,

Wauw, super bedankt voor je review! Wat fijn dat het hotel je goed bevallen is! Bedankt voor de complimenten over de bedden en het personeel.

We hopen je nogmaals te mogen ontvangen en als je terug komt, laat het ons zeker weten. Dan zorgen wij uiteraard voor een super mooie kamer!

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Helaas een kamer aan de straat kant het was als of je met je raam open sliep , je kan de gesprekken in de kamer naast je gewoon horen.
De bedden zijn super lekker prima om te slapen kamer wat basic, foto’s op de site zijn een beetje mis lijdend ( groothoeklens) .
Locatie is daarin tegen super midden in het centrum je kan alles lopend doen .
Alleen na een dag lopen door de stad wil je toch s’nachts lekker rustig slapen en aan de staat kant wordt dat moeilijk.

Datum van verblijf: oktober 2019
RoelofGjaltema, General Manager van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Beste Famfieten,

Bedank voor uw verblijf in ons hotel en het achterlaten van een review! Wat fijn dat de locatie u goed bevallen is, en de bedden ook. Deze hebben wij eerder dit jaar namelijk vernieuwd op alle kamers.

Onze excuses voor de ervaren geluidsoverlast. Mocht u ooit nogmaals naar Utrecht komen zullen wij er graag op toe zien dat u een kamer toegewezen krijgt aan de achterzijde van het hotel, daar deze kant wat rustiger is.

Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 28 september 2019

Prima hotel voor een overnachting in het centrum van Utrecht. Locatie is kort gelegen bij het opleidingscentrum en bij de restaurants. Vriendelijk personeel, ruime kamers en uitgebreid ontbijt. Ga zeker terug voor een volgende overnachting.

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
RoelofGjaltema, General management trainnee van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2019

Beste Maurice5322,

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij zijn voortdurend bezig met het uitbreiden en verbeteren van het ontbijt, uw mening is heel waardevol voor ons!

Voor uw volgende reservering kunt u het beste een mailtje sturen naar: info.utrecht@apollohotels.nl. Dan zal ik mijn best doen om u dezelfde kamer toe te wijzen!

Levy

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel! Ruime en nette kamer. De kamer was aan de straat kant weinig last gehad van het geluid. Het ontbijt in de ochtend is goed en uitgebreid. Op de 2e etage is er een koffie corner waar altijd een lekkere koffie of een sap gehaald kan worden.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
RoelofGjaltema, General Manager van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste Patrick,

Bedankt voor uw verblijf in ons hotel en bedankt voor uw review! Wat fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad. Super om te lezen dat zowel het ontbijt als de lounge hier aan bijgedragen hebben, daar wij deze de afgelopen maanden hebben uitgebreid!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Op zich een goed hotel, de kamer was oké en het ontbijt lekker. Maar helaas zat onze kamer pal naast een liftmachine die veel herrie maakte. en was het nogal gehorig. S'nachts liepen er nogal wat mensen in en uit en dat was goed te horen. Knallende deuren,etc. Dit alles heeft onze nachtrust en daarmee ook grotendeels ons verblijf verpest.
Jammer, want het is best een leuk hotel op een prima lokatie.

Datum van verblijf: augustus 2019
RoelofGjaltema, General Manager van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Beste Rooibos82,

Dank dat u onlangs bij ons verbleven heeft en goed om te vernemen dat het verblijf op zich in orde was. Wel heel erg vervelend dat u geen goede nachtrust heeft gehad tijdens uw verblijf.

Binnen het hotel is er best veel variatie tussen de verschillende kamers en de locatie van de kamers. In dat kader zou ik u ontzettend graag opnieuw verwelkomen in de (nabije) toekomst, en dan in een (upgraded)kamer waar van ik zéker weet dat het u zal bevallen!

Mocht u voor een dergelijk bezoek open staan, dan vernemen wij dat graag zodat we u een (zeer) passend en vriendelijk aanbod kunnen doen.

Nogmaals vriendelijk bedankt en hopelijk tot ziens!

Levy
Info.utrecht@apollohotels.nl