Beoordeeld op 19 februari 2019

locatie binnenstad perfect. bereikbaarheid iets minder, parkeergelegenheid op korte afstand, kamers gerieflijk, kleine badkamers, ontbijt zeer goed, bedden zeer goed, uitzicht op domtoren heel mooi. centrum Utrecht mooi uitgangsgebied

Datum van verblijf: februari 2019
Roelof-Apollo, General Manager van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Beste Sherpa,

Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons te voorzien van je feedback, dank daarvoor!

Ik ben blij om te lezen dat het verblijf over het algemeen goed is bevallen. Goed ook om te lezen dat het ontbijt - we zijn momenteel drukdoende (en zijn hierin al aardig op weg) met het gefaseerd uitbreiden van ons buffet. Dit hebben we bijvoorbeeld al gedaan d.m.v. het toevoegen van smoothies; de mogelijkheid te bieden tot het maken van wafels én een uitgebreidere selectie van kazen en brood.

Ik ben er van overtuigd dat we in staat zijn om bij een eventueel volgend bezoek een 5*-review waardig verblijf te verzorgen. Het zou super zijn als we de kans krijgen om dat te bewijzen; dus hopelijk tot ziens in Utrecht!

Nogmaals bedankt en vriendelijke groet,

Roelof

Beoordeeld op 12 februari 2019

Wij waren voor een concert in Vredenburg dus was Apollo een ideale locatie. Helaas geen parkeergelegenheid maar daarvoor zit je midden in het centrum van Utrecht. Een paar honderd meter van het hotel is nabij het politiebureau een parkeergarage (ongeveer € 28,00 voor 24 uur). Apollo is gedateerd, kamer en badkamer schoon en goed ingericht dus zeker voor een nachtje best te doen.Koffie en thee op kamer aanwezig. 's Nachts heeft het oude verwarmingssysteem ons wakker gehouden en hier 's morgens melding van gemaakt. Verontschuldiging werden aangeboden en ter compensatie werd een gratis tweede overnachting aangeboden. Personeel was heel vriendelijk en behandelde ons op correcte wijze. Als gezegd voor een dag en nacht in Utrecht zeker aan te bevelen.

Kamertip: Wij zaten aan de rustige achterzijde, niet de straatzijde
Datum van verblijf: oktober 2018
Roelof-Apollo, General Manager van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2019

Beste Egbert1952,

Bedankt voor de keuze voor een overnachting bij Apollo voor uw verblijf in Utrecht en bedankt voor uw review. Fijn dat u een prettig verblijf heeft ervaren met de centrale locatie!

Het hotel is inderdaad wat aan de oudere kant, gezien het om een monumentaal pand gaat. Dit heeft zo zijn charmes maar dat neemt niet weg dat we het hotel dit jaar ook compleet gaan renoveren en hier graag uw feedback in mee nemen.

Nogmaals onze excuses voor de problemen met de verwarming. Wij hebben dit intern opgepakt en we hopen u nogmaals te mogen ontvangen!

Team Apollo Hotel Utrecht

Beoordeeld op 10 februari 2019

Het afgelopen jaar verschillende keren in dit hotel geweest. Wat blijft opvallen, is hoe ouderwets en vervallen het is. Het hotel is echt dringend aan een grondige renovatie toe.
De ligging is perfect, midden in het centrum en alles is op loopafstand. Helaas is er hierdoor ook heel veel geluidsoverlast.
De gangen en kamers ogen alsof je in het oostblok bent toen dit nog achter het IJzeren Gordijn lag. Groot minpunt aan dit hotel is de slechte schoonmaak. De kamers zijn nooit schoon. Ik had deze keer zelf schoonmaakdoekjes meegenomen. Toen ik een doekje had gebruikt rondom de wastafel was dit helemaal bruin. Ik vermoed dat de wastafel al maanden niet was schoongemaakt.
De kussens op het bed zijn goed, maar het bed zelf is heel slecht.
Het ontbijtbuffet is goed en de ontbijtruimte is prima.
Complimenten voor de medewerker aan de receptie en de medewerker in de ontbijtzaal. Deze heren zijn zonder uitzonderingen altijd vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Roelof-Apollo, General Manager van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Beste 22gonnie,

Dank voor het achterlaten van deze uitgebreide review, en nog meer voor het feit dat u er al meermaals voor heeft gekozen om bij ons te verblijven.

U zult begrijpen dat er best een aantal door u genoemde aspecten zijn waarvan we erg blij zijn om deze te lezen (ligging, vriendelijke personeel, kussens, ontbijtbuffet, ontbijtruimte), maar tegelijkertijd mag het duidelijk zijn dat er ook een aantal aspecten zijn die u minder zijn bevallen.

Afgaande op uw ''Tripadvisor-naam'' heb ik volgens mij uw reservering kunnen traceren; ik zal u dan ook nog persoonlijk een mail sturen, omdat ik uiteraard hoop (en ik heb goede hoop) dat ik u van het e.e.a. zal kunnen overtuigen.

Daarnaast zou ik toch ook nog kort puntsgewijs in gaan op de negatievere aspecten van uw review:
- Wij willen ook dolgraag renoveren, niet uit bittere noodzaak maar wel omdat we ontzettend graag het allerbeste voor onze gasten willen. We zijn al een lange tijd bezig met het voortraject van een verbouwing/ aanbouw, maar dergelijke zaken kosten helaas ontzettend veel tijd (met name op het gebied van vergunningen e.d.). Onze goede hoop is dat we begin '20 kunnen aanvangen.
- Tot die tijd wil ik er alles aan gedaan hebben om, gelet op de locatie, tegen een redelijk tarief fijne overnachtingen aan te bieden. Om die reden hebben we in de afgelopen 3 maanden al aangeschaft: nieuwe waterkokers; dekbedden; kussens (fijn dat deze zijn bevallen); extra Nespresso Machines; badkamer prullenbakjes; uitbreiding van de badkamer amenities; bureaulampen etc. Ook worden nog in Q1 nieuwe bedden geleverd voor die kamers waar dit het beste van pas komt.

Verder - en geloof het of niet, uw kamer is afgelopen week (dus kort na uw verblijf) opgepakt - zijn wij één voor één alle kamers van grondig onderhoud aan het voorzien (verven, ''spring-cleaning'' etc.); hebben we alle balkons door een externe firma laten reinigen en worden de gangen momenteel onderhouden (deep-reiniging tapijt, andere geurbeleving; betere routebeschrijving door het hotel; en er wordt geverfd).

Tot slot nog; u kunt er echt op vertrouwen dat we onze uiterste best doen om de dagelijkse schoonmaak perfect te laten zijn. Er zullen incidenten zijn waarbij we hier niet in slagen. Gelooft u mij dat zaken als de wastafel normaliter zeker dagelijks gereinigd worden.

Met al het bovenstaande hopen wij - en zien we dit momenteel ook terug in de gastenbeleving/ review - een slag te slaan, ook nóg voor een renovatie of verbouwing.

Zoals gezegd, ik zal u persoonlijk ook nog contacteren, en ik hoop uiteraard dat we u alsnog opnieuw mogen verwelkomen!

Dank nogmaals voor uw veelvuldige verblijf en hopelijk tot snel,

Roelof Gjaltema

Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Grote kamer, midden centrum goed ontbijt echt een aanrader als midden in het centrum wil zijn. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. In Utrecht zelf is het super gezellig. Veel restaurantjes en winkels

Datum van verblijf: september 2018
Merel H, Manager van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Beste M_klink3,

Ontezettend bedankt voor de zeer vriendelijke feedback die u heeft achtergelaten voor ons hotel!

Met name de complimenten voor ons team waarderen wij zeer en deze zijn uiteraard gedeeld!

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen,

Roelof

Beoordeeld op 23 november 2018

Als je op stap wilt in Utrecht stad, dan is het handig on in het centrum te kunnen logeren.Nou dat kan bij Apollo Hotel Utrecht. In combinatie met speciaal parkeertarief dat geldig is tot 24.00 op de dag van vertrek in een nabij gelegen parkeergarage, is je verblijf in Utrecht goed geregeld.

Datum van verblijf: november 2018
Merel H, Front Office Supervisor van Apollo Hotel Utrecht City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Beste Marcel M,

Hartelijk dank voor je leuke review!
We hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Team Apollo Hotel Utrecht