Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel! Super vriendelijk en behulp
zaam personeel. De ligging aan de gracht, prachtig. Super hip hotel met een top ontbijt. Zeker een aanrader!!
Ligt net buiten de drukte in het centrum van de stad. Wij zijn hier 2 nachten geweest, maar vonden het echt jammer dat we niet nog wat langer konden blijven. Zeker een plek om naar terug te keren.

Datum van verblijf: februari 2019
Mary K, Manager van Mary K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Wat een heerlijke review! Hartelijk dank

Beoordeeld op 23 december 2018

Een ontzettend leuk, mooi en klein hotel in het centrum van Utrecht. Wij hadden een kamer aan de voorkant, ruim en mooi ingericht. Je voelt je er meteen thuis! Ruim genoeg voor drie personen. Het was eigenlijk een klein appartement, ideaal. Badkamer was prima, bedden heerlijk. De ontvangst was ook heel warm, vriendelijk en persoonlijk. Iedereen doet echt z'n best om het je helemaal naar de zin te maken. Ontbijt wordt voor je gemaakt, waarbij er keus is uit een aantal opties. Een van ons is vegan, wat ook geen enkel probleem was. Kortom een aanrader, hopelijk kom ik hier nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2018
Mary K, Manager van Mary K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Wat een super fijne en positieve review. Enorm bedankt!

Beoordeeld op 20 november 2018 via mobiele applicatie

Centrale ligging en toch rustig, langs de gracht, super sfeervol, vriendelijk personeel en oog voor detail. Ook leuk dat ze netflix en koffie aanbieden. Erg leuk weekend gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Datum van verblijf: november 2018
Mary K, Manager van Mary K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Super bedankt voor je heerlijke review Jonne!

Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Ik verblijf al geruime tijd met regelmaat in dit hotel en moet zeggen dat het nooit verveelt. Persoonlijke service, vriendelijke mensen , een centrale ligging, prima kamers en dat tegen een concurrerende prijs. Kortom een echte aanrader...

Reistype: Reisde voor zaken
Mary K, Manager van Mary K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Super bedankt Jaap voor deze geweldige review!

Beoordeeld op 29 oktober 2018

Echt een aanrader!!
Hier komen we zeker terug. Warm welkom van de eigenaren.
Leuke tips gekregen waar we ook wat mee gedaan hebben om ergens te kunnen borrelen en eten. Mooie kamers, goede bedden. Kortom zeer de moeite waard om hier een en nog eens naar toe te gaan.

Kamertip: Wij hadden kamer nummer 1 aan de gracht. Prachtige kamer!
Datum van verblijf: oktober 2018
Mary K, Manager van Mary K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Super bedankt voor uw geweldige review!