Beoordeeld op 16 februari 2018 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen langs de Oudegracht, rustig en toch maar op 5 minuutjes lopen van het bruisende centrum. Persoonlijk onthaal met de nodige tips en suggesties. Zeer mooie en origineel ingerichte kamers met alle nodige comfort. Niet echt goedkoop maar zijn geld zeker waard. Parking Paardenveld op 5minuutjes lopen.

Datum van verblijf: februari 2018
Mary K, Manager van Mary K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Enorm bedankt voor uw enorm goede beoordeling!

Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Nachtje Utrecht om te shoppen en heerlijk te genieten. Ruime kamer met alles wat je nodig hebt. Top stekkie !!

Erg gastvrij ontvangst, goed advies over leuke hotspots. Tassen konden bij uitcheck nog even blijven staan.

Wij hadden kamer 5, de ‘workshop-room’. Nou, shoppen is gelukt, het werken nu lekker even niet .

Ontspannen terug naar ‘s-Hertogenbosch.
Mary K super bedankt en tot een volgende keer.
Groetjes Tjerk & Kris

Datum van verblijf: januari 2018
Mary K, Manager van Mary K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Hai Tjerk en Kris, super bedankt voor jullie lieve woorden! Heel graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk geslapen in dit prettige hotel in het centrum van Utrecht aan de Oudegracht. Ondanks het feit dat het hotel vlakbij het centrum ligt, is dit een hele rustige plek. De kamer was 100% schoon en je kan de persoonlijke aandacht van Marijke en John goed zien. De bedden lagen heerlijk.

Het ontbijt is goed en er is keuze uit meerdere opties. Indien je meer nachten zou blijven, zou het ontbijt wel eentonig kunnen worden, maar daar hadden wij - met een overnachting - geen last van.

Al met al een absolute aanrader!

Datum van verblijf: december 2017
Mary K, Manager van Mary K Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2017

Super bedankt voor jullie heerlijke review! We waarderen het enorm.

Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel in een oud pand. De kamers zijn prima, alles is netjes ingericht. Door de centrale ligging kun je van hieruit overal naar toe lopen. Het personeel is vriendelijk.
Het enige nadeel is dat het bad in onze kamer wat te kort was voor mij.

Datum van verblijf: december 2017

Heel hartelijk dank voor uw fijne review! De baden in de hotelkamers die een bad hebben, zijn reguliere afmeting. Maar voor een bad-liefhebber als u, blijf onze website in de gaten houden, want in het begin van 2018 komt er een kamer bij die een ruim bubbelbad heeft!

Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Prima locatie, centraal in de stad. Moderne kamers, ruim met comfortabele bedden.
Ontbijt is okay, alleen iedere dag hetzelfde. Hier kan voor het bedrag meer afwisseling geboden kunnen worden. Personeel vriendelijk.
Volgende keer boek ik hier zonder ontbijt (dan is prijs kwaliteit top).

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken

Heel hartelijk dank voor uw fijne review! We hebben drie verschillende ontbijt opties op ons menu staan, maar als u de volgende keer wat anders dan deze ontbijtjes wilt, dan verzorgen we dat graag!