Speciaal tarief beschikbaar
Jose D

Heerlijk verblijf

Beoordeling van Park Plaza Utrecht
5,0 van 5 bollen5 jan 2024 beoordeeld
Heerlijk verblijf gehad. Gastvrij ontvangen en vriendelijk personeel.Eerst even de koffers in de lobby weggezet en binnen 10 minuten in de stad. Wat ook fijn is dat je zo op centraal station bent, dus het is erg laagdrempelig om met de trein te komen. De auto kan je dus thuislaten. Fijne kamer, luxe uitstraling. Erg netjes en schoon. Een Mooie view over de stad en een super ontbijt.
Wij komen nog eens terug.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
1.8 km van Park Plaza Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 1 januari 2024

We hadden online ingechekt. Ik had een familie arrangement geboekt. Helaas nooit de beloofde candy bags gekregen. We hadden een kamer aan spoorzijde, wat de kinderen helemaal geweldig vonden. 's Avonds gegeten in het hotel, er was weinig keuze, wel een heerlijke hamburger gehad. Er was geen menukaart in het Nederlands en geen gerechten voor kinderen. De kamer was heel mooi, fijne douche en een fijn bed. Het ontbijt was ook erg lekker en uitgebreid! Overdag nog Utrecht in geweest, binnen een paar minuten ben je daar. Met 3 minuten weer op het perron!

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 4 oktober 2023 via mobiele applicatie

Prima kamer maar voor minder validen nog veel verbetering nodig om het nog fijner te maken. Deze gemeld zoals ze zelf hadden gevraagd

Het personeel allemaal even vriendelijk
Hygiëne helemaal top

Locatie prima je bent zo bij hoog Catharijne en bij het centraal station

Het restaurant weinig keuze helaas waardoor je hier niet 2 keer gaat eten .

Datum van verblijf: oktober 2023
CustomerService PPHE, Owner van Park Plaza Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2023

Thank you for leaving us your review, hanneke013,
We are happy that you experienced very friendly service from our staff and found our hotel clean and in a great location. Nonetheless, we are sorry that the menu of our restaurant was not to your liking and that our disabled rooms need some improvements. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas, where we can improve the guest experience and we will share your feedback with our relevant departments to review. We hope, despite these inconveniences, we have another chance to welcome you and deliver a 5/5 experience in the future. Kind regards, Eli

Beoordeeld op 17 september 2023

Voor een kort verblijf alles wat je nodig hebt in de kamer en op loopafstand. Een net hotel en goede service!

Wat het compleet zou hebben gemaakt is een flesje water en dat parkeren inclusief verblijf is.

Datum van verblijf: september 2023
CustomerService PPHE, Owner van Park Plaza Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2023

Dear NoraMedalki, thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the great service you received from our team. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Senami

Beoordeeld op 19 augustus 2023

Alleen vraag bij het inchecken om een kamer aan de rustige kant. Wij hadden een kamer aan de kant van het centraal station, waardoor je de treinen goed kon horen. Maar verdrr een heerlijk horen en super personeel!

Datum van verblijf: augustus 2023
CustomerService PPHE, Owner van Park Plaza Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2023

Dear Lauwie, thank you for your review. We are glad to learn that you loved your stay with us, and please rest assured we will share your comments regarding our rooms with our team to take appropriate action. We wish we had known about your concerns so our team would have found a solution on time. Hopefully, this would not deter you from staying with us again, as we do hope to welcome you back soon for another pleasant experience. Kind Regards, Irene

Beoordeeld op 17 juli 2023

Matig hotel, kost te veel en krijgt matig hotelkamer. Was niet goed schoon, achterstallig onderhoud en haren in de douche. Ontbijt was matig, keuze was niet veel.

Personeel vriendelijk, hotel op zich matig en te duur.

Aan nacht misschien goed, langer niet.

Datum van verblijf: juli 2023
CustomerService PPHE, Owner van Park Plaza Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2023

Thank you for taking the time to share your experience.
On behalf of our entire team, we are sorry that your experience in our hotel did not meet your expectations.
I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons.
Kind Regards,
Kristine