Beoordeeld op 4 mei 2020

Erg goede service en onthaal in dit pas gerenoveerde hotel. Hotel heeft een nieuwe moderne look en stijl, erg prettig. Dit is ook terug te zien in de moderne ingerichte kamers. Hierdoor heeft het hele hotel een fijne moderne en rustgevende look en feeling. Was hier voor vakantie maar kan me ook goed voorstellen dat mensen op zakenreis hier een goede overnachting kunnen hebben. Locatie is ook top naast Utrecht Centraal.

Datum van verblijf: februari 2020
Ilona B, Customer Service Team van Park Plaza Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2020

Bedankt voor je review, Sven1533. Wat fijn dat je genoten hebt van onze service, en dat je een rustgevend verblijf hebt gehad. Ons hotel is pas gerenoveerd, dus we zijn blij om te lezen dat de moderne stijl bij je in de smaak valt. We kijken ernaar uit je weer welkom te heten tijdens een volgende vakantie of zakenreis. Hartelijke groet, Elina

Beoordeeld op 30 april 2020

Een prachtig mooi gerenoveerd hotel in unieke stijl.
De kamers zijn super schoon en praktisch ingedeeld. Daarnaast ligt het hotel naast Utrecht CS en ben je op binnen 10 minuten loopafstand in hartje Utrecht.
Service en gastvrijheid staan hoog in het vaandel bij Park Plaza Utrecht.
Kortom wij hebben echt genoten van ons weekendje Utrecht en komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2020
Ilona B, Customer Service Team van Park Plaza Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2020

Bedankt voor je mooie woorden, 55417Travel. Wat fijn dat je zo genoten hebben van jullie weekend in Utrecht. We zijn blij om te lezen dat onze op Mondriaan geïnspireerde stijl in de smaak is gevallen, en dat je onze gastvrijheid ervaren hebt. We kijken ernaar uit je te verwelkomen tijdens je volgende weekendje weg in Utrecht. Hartelijke groet, Elina

Beoordeeld op 10 april 2020

De ontvangst was erg fijn, we werden goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. De inrichting van de kamers is mooi in de stijl van Mondriaan, erg netjes en strak, zeker geen saaie gemiddelde hotelkamer!

Datum van verblijf: april 2020
Ilona B, Customer Service Team van Park Plaza Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2020

Bedankt voor je beoordeling, DeniseG1656. We zijn blij te lezen dat je een hartelijk ontvangst hebt gehad, en dat onze kamers in de stijl van Mondriaan goed in de smaak zijn gevallen. We kijken ernaar uit je weer welkom te heten tijdens je volgende bezoek aan Utrecht. Met vriendelijke groet, Elina

Beoordeeld op 8 april 2020

Heerlijk rustig kunnen slapen na een harde dag werk. Het uitzicht was goed en vele faciliteiten in de buurt en in de kamer. Het ontbijt mag ook zeker gecomplimenteerd worden. Personeel is zeer vriendelijk. Aan te raden voor iedereen!

• Reistype: Reisde voor zaken
Ilona B, Customer Service Team van Park Plaza Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2020

Bedankt voor het delen van je ervaring, 94Bridget. Wat fijn dat je heerlijk hebt geslapen bij ons, en dat je hebt genoten van het uitzicht en het ontbijt. We zijn blij met je leuke opmerking over ons team, dat wordt zeer gewaardeerd. We kijken ernaar uit je weer welkom te heten tijdens je volgende bezoek aan Utrecht. Hartelijke groet, Elina

Beoordeeld op 7 april 2020

We werden vriendelijk ontvangen en snel geholpen. De kamer was netjes en het hotel heeft een mooie inrichting in Mondriaan-stijl. Het restaurant heeft een goed menu en lekker eten. Al met al een prettig hotel!