Bart Z

Goed hotel, goede ligging.

Beoordeling van Carlton President
4,0 van 5 bollen12 jun 2024 beoordeeld
Goed hotel met mooie parking. Inchecken enz ging prima. Kamers zijn schoon, en er is prima welness aanwezig. Ontbijt is zeer uitgebreid. De fietsen kun je prima stallen. Een toplocatie om van daaruit een fietstocht of wandeltocht te plannen.
Kamertip: Alles prima
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden
Dank voor de recensie Bart.

Graag tot een volgende keer.

• Vio.com
  • Priceline
6.7 km van Carlton President
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 10 juni 2024

Het bed is nog al hard.voor de rest echt een hele mooie accomodatie. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was zeer goed genoeg keuze en het avond eten in het restaurant is echt de moeite waard alleen moet je zelf de kosten betalen

Datum van verblijf: juni 2024
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hartelijk dank voor de recensie!

Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 10 juni 2024

Helemaal in orde! Fijne kamers, goede bedden, mooie badkamer. Netjes schoon en heel vriendelijk personeel, overal in het hotel. Heerlijk ontbijt met voor ieder wat wils. In de avond nog lekkere cocktails gedronken. Goede bereikbaarheid vanuit Utrecht Centraal met het OV.

Datum van verblijf: juni 2024

Dank voor de mooie woorden!!

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 9 juni 2024

Lekker bed. Badkamer was oké. Doucheputje liep niet door. Andere kamer gekregen wegens steiger bij t balkon (als je in de bouw werkt wil je in je vrije tijd liever uitzicht zonder steiger) en die had een rainshower die los hing van de muur. Restaurant personeel was vrij star. Geen uitzonderingen of meedenken mogelijk bij 4 gangen diner.

Kamertip: De bushalte zonnebaan is dichtbij en die brengt je in een half uur in t centrum van Utrecht (halte Neude). In en uitchecken met je bankpas

Beste Christies,

Dank voor de recensie op Tripadvisor.

Fijn dat we een kamer switch konden doen ivm de schilderwerkzaamheden.

Ik ben benieuwd wat er is gebeurd in het restaurant. Wellicht kan je me dit mailen? bblikman (a) president.carlton.nl

Alvast dank!

Beoordeeld op 9 juni 2024

Sfeervol hotel. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Heerlijk gegeten. Het ontbijt was prima. Fitness, sauna en speelruimte voor ontspanning. De kamer was schoon en mooi ingericht.
Voor ons een aanrader dit hotel. Het hotel heeft mooie aanbiedingen op de eigen website. Wij gaan er zeker met vrienden nogmaals heen. Je voelt er een ontspannen sfeer.

Datum van verblijf: juni 2024

Dank voor de mooie recensie!

Fijn jullie ons gaan aanraden. Dit waarderen wij zeer.

Graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 5 juni 2024

Ruime, nette kamer. Heel goed bed.
Uitgebreid en lekker ontbijt. Wij namen een uurtje privé-wellness, voor een meerprijs van 30 euro (inclusief badjassen, slippers en twee mocktails). De wellness is aan vernieuwing toe maar is proper.
We aten 's avonds ook driegangendiner. Is prijs/kwaliteit zeker oké. Wij komen graag nog eens terug!
Perfecte uitvalbasis om van daaruit Utrecht te verkennen (bus stopt om 2 min wandelen van het hotel)

Beste Paulien,

Wat fijn om te lezen dat jullie een leuk verblijf hebben gehad.

Ik zal de complimenten zeker delen met het team.