Geen aanbetaling vereist
peter v

Fijn weekend.

Beoordeling van Carlton President
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Het was een fijn weekend. Maar wij hadden wel last van muggen op de kamer. Verder hebben wij er heerlijk gegeten. Het ontbijtbuffet was top. Het personeel was vriendelijke en erg behulpzaam. De kamers zijn mooi en groot en de badkamer is zeer netjes goed onderhouden. En alles is aanwezig.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden

5.9 km van Carlton President
Zwembad
Meer hotels in Utrecht bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Prima hotel, goede bedden, fijne badkamer, goede douche. Zeer behulpzaam vriendelijk personeel.
Doen niet moeilijk om eerder in te checken.
Ontbijt lekker en uitgebreid.
Prima busverbinding naar de stad.
Kortom voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: april 2024
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Anneke,

Dank voor de recensie.

Fijn om te lezen dat we voor herhaling vatbaar zijn. Graag tot dan!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De accomodatie ligt vlakbij Utrecht en op relatief korte afstand van diverse grote steden in de Randstad, alwaar vele bezienswaardigheden zijn te vinden.
Ook de Veluwe is niet ver hiervandaan.
Een mooie en ruime kamer.
Erg vriendelijk personeel en zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet.

Beste Marjolein,

Hartelijk dank voor de recensie en complimenten!

Heel graag tot ziens.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel mooi hotel maar ik vindt wel wat verbetering.Punt 1 de verlichting op de slaapkamer zijn ontzettend fel omdat er niet 1 lamp maar aan kan.Die bij het bed zouden wat minder verlichting kunnen krijgen.Punt 2 het kussen is erg hard en ben ook anders gewend in andere hotels .Verder is het een goed hotel prima ligging om ergens heen te gaan.

Kamertip: Hou je niet van een hard kussen breng zelf een mee.

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor de recensie.

Alle lampen kunnen centraal geschakeld worden en iedere lamp heeft ook een eigen schakelaar. Zowel de schemerlamp (voetschakelaar), de bureaulamp (schakelaar op het draad naast het lampje) als ook de spiegellamp (grote knop onder de lamp).

Tip voor de volgende keer: contacteer de receptie en we leggen het graag uit.

Met betrekking tot het kussen: in de open kast naast de ingang van de kamer liggen extra kussens. Deze zijn iets zachter dan die op het bed liggen.

Bij het bed kan je kiezen voor de grote lamp of het leeslampje.

Dank voor het compliment met betrekking tot het hotel.

Nogmaals dank voor de recensie!

Beoordeeld op 10 april 2024

Eerste bezoek aan dit hotel.
Aangenaam verrast!
Nette frisse kamer met een luxe uitstraling, stevige bedden.
Fijne regendouche, alles goed schoon op de badkamer.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Ook voor de kleine gasten goed verzorgd bedje, hij heeft er heerlijk geslapen.

Datum van verblijf: april 2024
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2024

Beste Ferl,

Dank voor de recensie! Fijn om te lezen dat jullie aangenaam verrast zijn.

Hele graag tot ziens!

Beoordeeld op 8 april 2024

Alles was schoon maar een beetje oubollige inrichting met alles in het groen en van die kleine witte tegeltjes in de badkamer.
Ontbijt was ook voldoende maar kan nog beter.
Iets meer zoete dingen zoals chocolade broodjes miste ik wel of we moeten ze niet zien liggen hebben.

Beste Eddy,

Dank voor de recensie!