2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 126
Official HotelUS$ 133
eDreamsUS$ 132
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne kamer en lekker eten (diner en ontbijt). Wij waren zeer tevreden! De bedden waren heel fijn en de badkamer was prima.
Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Wij komen zeker nog een keer terug als we in de buurt van Utrecht moeten zijn.

Datum van verblijf: september 2021
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Henk,

Hartelijk dank voor de review en de 5 sterren!

Heel graag tot ziens.

Beoordeeld op 10 september 2021

Alles in orde , goede locatie , gratis parkeren en prachtterras , perfecte vaste barman .
Menu , jammer van zoveel extra's, daarom beter enkele Euro meer vragen.
Vriendelijke receptie .
Upgrade betaald voor kamer met terras , maar terras noch vensters noch tafel niet onderhouden, 3 dagen verblijf .
Heel mooie decoratie , zeer smaakvol interieur.
Wij komen terug.

Datum van verblijf: september 2021
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste Journey,

Dank voor de recensie en opmerkingen. Dit horen wij natuurlijk graag om onszelf te blijven verbeteren. Zou u kunnen laten weten op welke kamer u bent verbleven? Mijn adres is bblikman (at) president . carlton .nl

Dank voor uw reactie.

Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Centraal gelegen. Heel vriendelijk personeel! De bedden zijn goed en de badkamer ruim en prettig. (Wij hadden zonder bad, fijne douche!)
Ontbijt is goed.
Je kunt erg fijn zitten in het restaurant, goede bediening en weer allemaal erg vriendelijk. Buiten is een terrasje aanwezig.
Op een paar minuten lopen stopt een bus, makkelijk om even naar Utrecht centrum te gaan. (20 min)
Kasteel de Haar is zeker een uitstapje dat de moeite waard is. Een groot imposant kasteel met veel en mooi wandelgebied.
Ik zou zeker nog terug gaan naar dit Hotel.

Datum van verblijf: september 2021
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Beste Jacky,

Dank voor de review. Ik zal de complimenten iig delen met het team.

Heel graag tot een volgende keer. Graag gaan we dan op voor de 5e ster ;-)

Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Personeel in het restaurant mag vriendelijker en servicegerichter. Op de dag van aankomst wilden we in het hotel gaan lunchen. Bij de aankomst in het restaurant moesten we best lang wachten tot dat iemand maar ons toe kwam, terwijl het bijna leeg was ( 1 groep mensen zat er te lunchen). Er kwam een man naar ons toe, vermoedelijk van Arabische afkomst, rond jaar of 50. Hij heeft een aantal ongepaste opmerkingen gedaan en we hebben besloten om toch ergens anders te gaan lunchen. Wij hebben aangegeven dat we graag wilden lunchen, waarop we als reactie te horen kregen: “ is dat mijn probleem ? Nee nee grapje”. Toen gingen wij naar een tafeltje zoeken wat ons comfortabel leek, deze man liep ons achteraan en zei: “ als jullie zo doorgaan, dan staan jullie straks buiten”. Wij zijn weggegaan om ergens anders te gaan lunchen. Zo’n service is niet acceptabel voor Carlton President hotel. Ik vind het belangrijk dat dit gedrag in het hotel/restaurant opgepakt wordt en dat deze man aangesproken wordt op zijn handelen. Deze man heeft algemene beeld van hotelervaring best verpest. Zonder dat voorval zou ik de hoogste score geven.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste Miranda,

Dank voor de uitgebreide review.

De desbetreffende collega heb ik gesproken. Wij proberen leuk en gezellig contact te hebben met onze gasten. Ook af en toe met een grapje. Ik denk dat de opmerking niet goed is ontvangen (de tekst was net iets anders). Maar in ieder geval excuus voor een en ander.

Fijn dat jullie verder toch hebben genoten van het hotel.

Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel, zeer vriendelijk personeel! Mooie kamer, goede badkamer. Ontbijt is top, alle corona regels worden opgevolgd. Hotel ligt niet dichtbij centrum Utrecht. Restaurant van hotel is goed. Hotel en restaurant stijlvol ingericht.

Kamertip: Ver van centrum Utrecht.
Datum van verblijf: september 2021

Hartelijk dank voor de recensie.

Dank ook voor de complimenten mbt de inrichting..

Gaag tot ziens.