Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prachtig ingericht hotel, netjes en heel schoon. Comfortkamer was heerlijk vertoefen, bed sliep zalig. Ontbijt was prima, bediening in het restaurant is top! 3 gangen menu is een beetje standaard, maar wel lekker.
Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam!
Tip: koop een dagkaart voor het OV bij de receptie, en doe een dagje Utrecht.

Datum van verblijf: augustus 2020
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Beste Arianne,

Dank voor de recensie.

Aan het menu gaan we werken om naar de 5e ster te gaan in de recensie ;-)

Op naar de volgende keer?

Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotel was goed verzorgd en proper.
Vriendelijk personeel
Mooie kamers
Restaurant One24 was heel erg goed. Super diner.
Het hotel heeft een ideale ligging. Dichtbij de A2 en met de bus ben je binnen 15 minuten in het centrum van Utrecht

Beste Menno,

Dank voor de complimenten en recensie.

Heel graag tot ziens.

Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Verblijf voor 1 nacht. Heel vriendelijk onthaald, kamer was erg netjes. Heel het hotel trouwens, het is heel mooi gerenoveerd.
In onze kamer was het heerlijk stil 's nachts. Naar mijn mening lag de matras nogal hard, maar mijn man vond dat niet dus is waarschijnlijk persoonlijk.
De regendouche is zalig! De badkamer is ruim genoeg.
Enige kleine minpuntje is dat het hotel eigenlijk niet in de stad Utrecht ligt, maar in Maarssen en toch wel ver verwijderd is van het centrum. Fietsen huren voor 2 dagen voor 2 personen kost 60 euro (in het hotel). In parking Kop van Lombok parkeer je een hele dag voor nog geen 14 euro, dus we namen gewoon de auto en deden de rest te voet.
Kortom, een heel fijn hotel als je het niet erg vindt om ver uit het centrum te zitten.

Beste Kathleen,

Allereerst dank voor de recensie.

Fijn om te lezen dat u bij ons heeft genoten.

Het klopt dat wij net uit het centrum liggen. Naast de fiets kunt u ook gemakkelijk met het OV (de bus stopt naast het hotel) naar de stad. Wellicht voor de volgende keer?

Heel graag tot ziens.

Beoordeeld op 27 juli 2020

De kamer was proper en de badkamer was erg ruim. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam (ze stelden fietsroutes voor). Het eten was heel lekker, zowel het ontbijt als het driegangenmenu 's avonds.
De prijs-kwaliteitsverhouding van drank en eten was erg goed.
Groot, comfortabel buitenterras.

Beste FDSK,

Dank voor uw recensie en de complimenten!

Heel graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 22 juli 2020

Uitstekend, maar ook menselijk .
Zeer gastvrij maar alles wat je van een 4 sterren hotel mag verwachten maakten zij ons waar.
Er was aan alles gedacht het net ietsje meer wat zij ons boden heeft ons een heerlijk weekend bezorgd.

Kamertip: Wil je eens lekker uit omdat je denkt " dit heb ik verdient" dan kom je uitgerust weer thuis. Alle kamers zijn perfect.
Datum van verblijf: juli 2020
Bart Blikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2020

Beste Jannie en Jan,

Dank voor de mooie woorden!!

Heel graag tot een volgende keer.

bart Blikman