Beoordeeld op 9 februari 2019 via mobiele applicatie

De afgelopen jaren logeerde ik regelmatig zakelijk in t Carlton President. Altijd zeer attent personeel, kamers tip top en een gezellige bartender. De periode van aanpassingen heeft an vruchten afgeworpen met nog mooiere kamers en restaurant. Heerlijke plek om te werken. Maar ook voor een weekendje weg naar Utrecht. Dikke aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
BartBlikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2019

Beste KaatMossel,

Dank voor jouw recensie met jouw mooie woorden!

Heel graag tot gauw.

Beoordeeld op 3 februari 2019

Een rustig hotel ideaal gelegen in de nabijheid van snelwegen. Hotelkamers onlangs vernieuwd.Heerlijke bedden en modern interieur. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuk bar waar je gezellig kunt borrelen. Uitgebreid ontbijt-buffet.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
BartBlikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019

Beste Jack,

Hartelijk dank voor de recensie.

Super om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad en de renovatie hebt kunnen waarderen.

Heel graag tot een volgend verblijf.

Beoordeeld op 21 januari 2019

Ik verblijf heel graag in dit hotel; vriendelijk personeel en super fijne kamers. Zeker na de upgrade is dit hotel een aanrader voor je zakelijk afspraken in Utrecht en Amsterdam want binnen 20 minuten sta je in centrum van de hoofdstad!

De parking is goed verlicht, er is ruime keuze in het menu en het eten is heerlijk. De kamers zijn goed (super fijne bedden) en de bediening heel vriendelijk!

Kamertip: Ideaal voor mijn afspraken in Amsterdam; goed parkeren op de verlichte parking en binnen 20 minuten in het centrum van Amsterdam #aanrader
  • Reistype: Reisde voor zaken
BartBlikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2019

Beste R.,

Hartelijk dank voor uw recensie. Erg fijn om te lezen dat onze transformatie is gelukt!

Heel erg graag tot een volgend verblijf.

Beoordeeld op 21 januari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel zag er mooi uit van binnen. Het is prettig dat het laagbouw is. Het personeel is heel vriendelijk. We hadden een comfort kamer wat groot was. Kamer is mooi ingericht. Er was koffie en thee op de kamer, tegen betaling kon je gebruik maken van de minibar. Bed was lekker om in te slapen. Het ontbijt was lekker, met vers gebakken eieren en vers geperste sinaasappelsap. Het avondeten in het restaurant was niet speciaal qua smaak. Ik had krab en daar zat nauwelijks vlees aan. Veel was gefrituurd. Wel mooi opgediend. Welness is klein, leuk voor een uurtje of 2. Bubbelbad was helaas niet schoon, er dreven haren in. Je moest door water om in het bad te komen, wat er smerig uitzag. Dat was wel jammer. Ook miste ik stoelen om even te zitten als je wilde bijkomen van de sauna. Fitnessruimte zag er goed uit.

Beste Sharda,

Met vele plezier heb ik uw recensie gelezen. Erg fijn om te vernemen dat u een heel fijn verblijf hebben gehad.

De opmerkingen mbt de whirlpool zal ik zeker delen met onze collega's van de huishouding.

Nogmaals dank en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 18 januari 2019

Zakelijke dag meegemaakt met zo'n 300 collega's. Zeer professioneel geregeld met veel personeel. Ik heb weinig commentaar op het eten gehoord en smaken verschillen nu eenmaal. Ik zeg, prima lokatie met zeer veel parkeer gelegenheid.

• Reistype: Reisde voor zaken
BartBlikman, General Manager van Carlton President, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2019

Hartelijk dank voor jouw mooie recensie. Het is altijd super om een event voor zo'n grote groep te organiseren. Heerlijk en dank!!

Heel graag tot de volgende!

Groet,