“Ruime keus”

Umami Utrecht
Geclassificeerd als nr. 8 van 30 Dessert in Utrecht
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Welkom bij restaurant Umami. Dé culinaire hotspot in het hart van Utrecht. Ontdek hier de Aziatische keuken in een sfeervolle ambiance. Ons stijlvol ingerichte restaurant heeft twee verdiepingen en biedt plaats aan 200 gasten. Geniet hier van de meest originele gerechten, welke allemaal zijn bereid met verse ingrediënten.
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ‘all you can eat’ concept met ruimere keus dan bijvoorbeeld Sumo. Bediening vlot en prijs-kwaliteit in orde.

Datum van bezoek: april 2019

6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen om kwart voor 6 en dan mag je tot kwart over 8 eten. Helaas was de tafel vanaf kwart voor 8 gereserveerd maar dat is voor ons geen probleem. Bij het afrekenen om 19:15 kregen we 14,- korting omdat we zo kort hadden gezeten. Heerlijk gegeten en het personeel is super gezellig!

Datum van bezoek: april 2019
12 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in het eetgedeelte beneden. Je kunt kiezen voor 3 rondes van 2 gerechtjes per persoon voor 24.50 euro of voor all you can eat (3 gerechtjes pp per ronde) voor 29.50 euro.
Er is voldoende keuze aan gerechtjes, naast sushi gerechtjes van vis, heb je ook groente gerechten en vlees gerechten. Je kunt 1 side dish per persoon erbij bestellen (witte rijst, brood, friet, etc.). Voor een toetje moet je extra betalen.

Als je het formuliertje hebt ingevuld, wordt het snel opgehaald en het eten wordt ook snel geserveerd. Alle gerechtjes die ik heb gehad waren echt heerlijk. Als je van zalm houdt is nr 9 en 13 echt een aanrader. Niets was minder, echt alles was lekker.
De bediening was dus snel en vriendelijk. Enige puntje zou zijn dat ze het eten/drinken soms wat te snel weer weghalen, dan is het nog niet helemaal op.
We zouden hier zeker weer gaan eten!!

9 maart 2019 beoordeeld

Ondanks de positieve beoordeling op tripadvisor was dit een grote teleurstelling. Het enige positieve was de aankleding van het restaurant, wat prima was.
De menukaart vond ik niet duidelijk, de plaatjes kwamen ook niet overeen met wat je kreeg. Het waren niet mijn smaken van sushi. Waarom roomkaas gebruiken in veel van de sushi? Buiten de sushi veel gefrituurde vis en ballen deeg. Zonde, ik houd liever van pure verse ingredienten.

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk jong personeel met veel interactie met klanten! Zijn eerlijk over de kaart wat zij aanraden en wat niet.. Hierdoor heerlijk gegeten. Ook was de achtergrondmuziek erg fijn om een gezellig avondje te hebben.
Het is zeker een aanrader om hier gezellig te eten.

Reizigers die Umami Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Umami Utrecht geweest? Deel je ervaringen!