“Lekker en vlot”

Umami Utrecht
Geclassificeerd als nr. 8 van 30 Dessert in Utrecht
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Welkom bij restaurant Umami. Dé culinaire hotspot in het hart van Utrecht. Ontdek hier de Aziatische keuken in een sfeervolle ambiance. Ons stijlvol ingerichte restaurant heeft twee verdiepingen en biedt plaats aan 200 gasten. Geniet hier van de meest originele gerechten, welke allemaal zijn bereid met verse ingrediënten.
5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een grote zaak met de ingang bovenaan de gracht. We kregen een plaatsje in de werfkelder.
Gelukkig was er nog een tafeltje met een stoel, het merendeel van de zitplaatsen daar waren poefs.
Het concept is dat je 5 rondjes met 3 gerechten kunt bestellen. Er is een grote keuze me vis, vlees en salade.
De drankjes komen er nog bij.
De bediening was effeciënt en attent.

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatst hier gegeten voor de eerste keer en het was helaas een enorme teleurstelling. We wisten dat deze Umami niet aangesloten is bij de "By Han"-restaurants en qua kwaliteit was dat héél erg te merken! De meeste sushi's waren prima maar de rest hadden we het liefst laten staan, zo vielen er ook veel gerechten af. Ik raad de andere Umami's wel aan!

Datum van bezoek: maart 2019
28 februari 2019 beoordeeld

Wij hebben hier gegeten met ons gezin. Het is bij ons traditie om op verjaardagen Sushi te gaan eten. Ik had een heel programma opgesteld voor de verjaardag van mijn vrouw en daarbij ingecalculeerd dat we voor 17:30 zouden beginnen zodat we gebruik konden maken van de aanbieding. Helaas kwamen we in de file terecht en zouden we te laat aankomen. Ik heb toen gebeld (ik had via de website gereserveerd) dat we een kleine 10 minuten te laat zouden aankomen. Dit was geen probleem. We mochten nog steeds gebruik maken van de aanbieding en hebben heerlijk zitten bunkeren. De kwaliteit van de sushi was prima. We eten normaal gesproken bij de shabu shabu keten en bij umami hebben ze weer een aantal andere fijne sushi gerechten. Wij hebben ervan genoten.

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Standaard gerechten matig bereid....teleurstellend!
Bezoeken regelmatig Unami Maastricht, en hadden gehoopt hier net zo’n goede en verrassende gerechten geserveerd te krijgen...helaas...merendeel is gefrituurd, vet druipt eraf...zeker GEEN aanrader!

13 januari 2019 beoordeeld

heerlijk gegeten bij dit sushi-restaurant. Erg fijn dat ze originele gerechten op het menu hebben staan die je niet bij andere sushi-restaurants tegenkomt, zoals bijvoorbeeld de honey chasiu.
Verbeterpuntje vond ik de coquille. Die werd in plakjes geserveerd, terwijl een coquille als geheel natuurlijk veel smaakvoller is.
Aanrader vond ik de maki beef kimchi.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Umami Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Umami Utrecht geweest? Deel je ervaringen!