“Fantastische locatie en smullen”
Beoordeling van Restaurant Goesting

Restaurant Goesting
Geclassificeerd als nr. 33 van 859 Restaurants in Utrecht
Keukens: Belgisch, Frans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We aten buiten, super locatie in het groen. Goede sfeer. Eten prima, royale porties. Bloemkoolburger erg lekker, slaatje ook. Enige minpuntje was de bananencake die erg koud was, wel goede smaak. Hier komen we vast nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk plekje! Zomaar midden in de wijk Witte Vrouwen, naast een jeu de boules baan, staat een huis wat een restaurant met groot terras blijkt te zijn. Het eten was verrassend anders, authentiek Frans met een twist. Ik heb me laten verrassen met een vegetarisch groenten "beignet" gerecht, zeer smakelijk, pittig maar niet te. Lekkere wijn, aardige jonge mensen. Een oprecht gezellige avond o en fijne plek!

26 augustus 2019 beoordeeld

een bijzondere plek met historie in een groene omgeving, sfeervol! Je kunt bij warm weer comfortabel buiten zitten. Wij aten op een warme zomerdag op het terras voor.
Het eten is van gemiddelde kwaliteit en kan met wat meer aandacht een stuk beter. Tartaar van rouwe haring, een mooie gerecht maar zou je met dat warme weer wat kouder kunnen serveren, ook de opmaak kan wel wat vrolijker en netter. De Confit de Canard was net niet gaar en het waren wat bleke pootjes, even serieus afbakken en het is gaar en ziet er beter uit.De gerookte Sockeyezalm is lekker, maar wat droog en de twee porties aan tafel verschilden ernstig van grootte. Bediening is prima en gezellig, de prijzen zijn in verhouding tot de kwaliteit en tsja, zonder veel investering doeje het echt een slag beter en zou het gewoon een prima prijs/kwaliteit verhouding zijn.

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mag best wel in wat verschillende restaurants eten maar keek er naar uit om hier weer te mogen eten na een pauze van een paar jaar.

Het was fijn "thuiskomen" want nog steeds wordt je warm ontvangen, is de kaart niet groot maar biedt genoeg keuze. Is het binnen en buiten goed vertoeven met bediening en keuken en die altijd prettig profesionneel zijn.
Genoten van deze bijzonder plek midden in de woonwijk

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten Goesting als twee oude vrienden op een warme maar regenachtige zomeravond. We zaten binnen. Mooie atmosfeer, goede ruimte tussen de tafels, goede akoustiek. De muziek werd op ons verzoek wat zachter gezet. De confit de canard op kantjeboord gaar maar lekker, vergezeld van uitstekende frites (meer gebakken aardappelstukjes) en liggend op gort. Mooie Verdicchio en Rosso di Barbera uit Monferrato. Uitstekende bediening en draagbare prijs. Aanbevolen.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Goesting bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Goesting geweest? Deel je ervaringen!