Beoordeeld op 18 december 2019

Voor mijn boeking wilde ik een privé kamer boeken. Om er zeker van te zijn dat ik een tweepersoonsbed in de kamer zou hebben, heb ik eerst telefonisch contact gezocht met een medewerker van het hostel. Wanneer ik de 2 persoonshotel kamer zou boeken, zou dit geen probleem zijn. Vervolgens heb ik geboekt en wilde ik ter bevestiging dit nog op mail ontvangen maar hier heb ik nooit reactie op ontvangen.
Eenmaal aangekomen, hebben we geen tweepersoonsbed maar een stapelbed. Alles is volgeboekt waardoor er niks mogelijk is.. Op de website zie je alleen op de foto's de stapelbedden maar tijdens het boeken wordt er gesproken over een tweepersoonsbed.. Ook de hygiene was niet oké (schimmel in de douche).

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 28 september 2019

Na mijn overnachting de volgende mail naar het hostel gestuurd (helaas geen reactie ontvangen), de mail beschrijft mijn ervaring:

Geachte geadresseerde,

Afgelopen nacht heb ik in jullie hostel/hotel in Utrecht overnacht. Naar aanleiding van de door jullie uitgegeven sfeerimpressies van de kamers heb ik besloten een 2-persoons private room te boeken. Helaas is dit mij enorm tegen gevallen. De hygiëne van het hostel stelt zeer teleur. Waar ik als student best het één en ander ben gewend is dit naar mijn idee niet volgens de hygiëne norm. Daarbij lijkt mij de prijs kwaliteit ook ver van reëel. Bij aankomst in mijn kamer kreeg ik de grootste schrik. Naar 4 uren reizen had ik mij er op verheugd even lekker bij te komen in de kamer en mij even op te frissen alvorens ik naar een belangrijk diner zou gaan. In de kamer zelf sloeg mij de paniek en kriebels toe. De kamer was enorm vies. Het bed was nog in half gebruik stand, overal lagen flessen, afval, een lege McDonald's beker, vieze badhanddoeken en de (schaam)haren lagen overal in de badkamer (zie bijlage). Ik heb dan ook op mijn koffertje gestaan om mij snel om te kunnen kleden en met een enorm vies gevoel de ruimte verlaten. Ik heb dit gemeld en de medewerkster van de receptie pakte dit erg goed op (alle credits dan ook voor haar dat zij de kamer heeft schoongemaakt). Echter, de kwaliteit van de ruimte is ver ondermaats, het is chronisch vervuild en ook de bedden zijn doorgezakt en de dekens en kussens zijn klam van (ik wil niet weten wat). Ook trek ik de brandveiligheid van het complex erg in twijfel. De gangen zijn erg smal en staan vol met spullen (zie bijlage). Dit alleen al maakte mij erg onrustig voor de nacht.

Naast het feit dat het gehorig is en een hostel, alhoewel jullie ook jullie zelf als hotel verkopen, best een beetje lawaaiig of minder luxe mag zijn dan een 5-sterren hotel. Was dit ver onder maats. Ik zou u dan ook graag willen vragen om een tegemoetkoming in de prijs. Nogmaals de prijs/kwaliteit (€86,25 voor één persoon voor 1 nacht!!!) verhouding is erg ondermaats en komt ook zeker niet overeen met de door u aangeprezen accommodatie.

Ik hoor graag van u.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 31 december 2017

Ik verbleef 1 nacht in de 4pers. dorm. Het is echt erg klein en ook gehorig. Het was er schoon, maar wel weer benauwd. Het personeel is netjes en aardig. De prijs was daarentegen voor Utrechtse begrippen erg laag, maar ik zou niet veel langer in de dorm verblijven. Misschien een 2pers. kamer?

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 december 2017

We sliepen één nacht in dit hotel, in een private room voor twee personen. Als je kijkt naar hoe het hotel op de website wordt gepresenteerd met foto's verwacht je wel wat meer dan je uiteindelijk krijgt. Basic, simpel en clean geven ze aan, en dat klopt in zoverre dan ook. Echter, mag de prijs daar dan ook naar zijn. Voor een kamer betaalden we €62 euro. Voor deze prijs is het té basic, té simpel en niet voldoende clean. Het beddengoed was niet (goed) gewassen, en de kamer was 9m2 met een gammel stapelbed. Voor een nachtje prima te doen, als je enkel praktisch een slaapplek zoekt, maar dan dient de prijs wel aangepast te worden naar de mate van (gebrek aan) comfort.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Basic maar voldoende schreef iemand in een eerdere recensie en dat komt aardig overeen vind ik. Het zijn eigenlijk 2 woningen naast elkaar die dmv een doorbraak in een aangrenzende wand zijn verbonden. De prijs is niet zo hoog en daar komen de bagpackers op af. De sfeer is dan ook niet van een hotel maar meer van een studentenhuis. Toch alles in ogenschouw genomen en het voordeel van dicht bij het centrum is het níet zo verkeerd. Parkeren kan overigens voor de deur maar kost je wel € 25 aan een dagparkeerkaart.

Datum van verblijf: november 2017