Michael
Schelle, België

Leuke accomodatie

Beoordeling van The Nox
4,0 van 5 bollen6 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Leuke ontvangst, mooie kamer. Spijtig genoeg wel erg stoffig (was duidelijk niet goed gepoetst).
Ontbijt was helemaal top.
Al bij al: zeker aan te raden, vriendelijke mensen en lekker ontbijt dus.
We komen zeker terug indien we nogmaals naar Utrecht zouden komen.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Opletten waar je parkeert!
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
The Nox Hotel, Marketing van The Nox, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 aug 2023
Lieve gast,

Bedankt voor deze fijne review. Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf bij ons hebben gehad. We vinden het vervelend dat de kamer zo stoffig was en gaan hier extra op letten!

Graag tot de volgende keer ✨.

Irvana | The Nox
Meer hotels in bekijken
Beoordeeld op 31 juli 2023

heel mooie kamer maar onze kamer lag naast de inkom waardoor er veel lawaai was. Zeer slecht geslapen ondanks goede bedden. Ook konden we geen raam openzetten waardoor het te warm was in de kamer. Badkamer was ook top

Datum van verblijf: juli 2023
The Nox Hotel, Marketing van The Nox, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2023

Hi Annick,

Bedankt voor je fijne review. We zijn blij te zien dat de kamer naar wens was en de bedden comfortabel waren voor jullie. Vervelend te horen dat het te luidruchtig was in deze kamer. Een deel van onze kamers ligt aan de achterzijde en is daardoor een stuk rustiger.
We zien jullie uiteraard graag nog eens terug, geef dan tijdens het boeken vooral je voorkeuren door. 🌘

Irvana | The Nox

Beoordeeld op 11 juni 2023

Mijn vriendin vondt het marmer prachtig, het hotel zelf is super toegankelijk voor een jong koppel wat de hele tijd dr in en dr uit gaat om drankjes te doen en klaar te maken. Ontbijt is fantastisch en de ligging kan niet beter. 9.5/10 Would go again if we had more money to spare.

Datum van verblijf: juni 2023
The Nox Hotel, Marketing van The Nox, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2023

Hi lieve gast,

Wat een fijne review heb je geschreven. Goed om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad bij ons en hebben kunnen genieten van onze centrale ligging.
We hopen uiteraard dat we jullie in de toekomst nog eens mogen verwelkomen ✨

Met vriendelijke groet, Irvana | The Nox Hotel

Beoordeeld op 21 mei 2023 via mobiele applicatie

vriendelijke ontvangst door aardige mensen aan de receptie
heerlijke bedden en fijne kamer met lekker badkamertje.
lekker rustig , hoor niets van verkeer
middenin in de stad
verrukkelijk ontbijt in prachtige zaal: maken echt iets lekkers voor je klaar

Datum van verblijf: mei 2023
The Nox Hotel, Marketing van The Nox, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2023

Beste gast, wat leuk dat je een beoordeling hebt achtergelaten! We zijn hier hartstikke blij mee. Fijn om te lezen dat verblijf naar je zin was en je hebt genoten van onder andere de badkamer, het ontbijt en de bedden. De complimenten over het personeel wordt zeker met de gedeeld! Hartelijk dank en hopelijk tot een volgende keer. Groet, Amber | The Nox Hotel

Beoordeeld op 14 april 2023

Hele fijne, cozy kamer met uitzicht op de binnenstad. De kamer is erg hoog dus voelt ruim en luchtig. De stijl is klassiek maar ook modern. De bedden liggen echt perfect, heel lekker geslapen.

De open badkamer geeft een extra gezellige sfeer want je kunt tijdens het douchen/opmaken nog lekker met elkaar kletsen.

Al- met al een top ervaring gehad.

Datum van verblijf: maart 2023
The Nox Hotel, Marketing van The Nox, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2023

Lieve gast,

Bedankt voor deze super review! We zijn blij te lezen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad in en lekker hebben geslapen.
We hopen jullie snel nog eens terug te zien.

Liefs,
Irvana | The Nox Hotel

Beoordeeld op 27 maart 2023

Prachtig ingericht en goede persoonlijke service. Bubbels bij aankomst, persoonlijk welkomstkaartje. En goede bedden met leuke extraatjes zoals oordopjes, oogmasker, lippenbalsem. Ontbijt in restaurant Hemel & aarde was echt heerlijk, hele vriendelijke bediening en echt heerlijke gerechten.

Datum van verblijf: maart 2023
The Nox Hotel, Marketing van The Nox, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2023

Hi Marlieke,

Dank voor het schrijven van je recensie over je verblijf bij The Nox. Leuk om te horen dat jullie ons aanraden en dat jullie heerlijk hebben genoten van jullie verblijf onder onze sterren. Fijn dat jullie zo vriendelijk zijn ontvangen en dat jullie je welkom voelde.

Komen jullie snel weer langs?

Liefs,
Romy | The Nox Hotel