Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

Eén nacht verbleven in kamer “coupé”. Klein maar erg fijn, meer heb je niet nodig. Goede douche en prima groot bed! Ontbijt werd geserveerd met onder andere een warm kaneelbroodje en zelf gemaakte muesli. De vriendelijke gastvrouw had goede tips over de omgeving. Vanuit het hotel loop je gemakkelijk de stad in. Wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: augustus 2020
Cocky Barendregt, Eigenaar van MUZE Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2020

Hoi Lars,
Heel erg bedankt voor je mooie review! Leuk als we je nog een keertje terug zien!

4 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: augustus 2020
Cocky Barendregt, Eigenaar van MUZE Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden