“Lekkere en verse sushi!”
Beoordeling van Sushi Wang

Keukens: Japans
Dineropties: Lunch, Diner
Dineropties: Lunch, Diner
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, niet al te groot, gezellig. Prima bediening en erg lekkere sushi. Veel beter dan bij de ‘all you can eat’ concepten! Maar: zeker niet duur.
Alles vers en zeer goed op smaak. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2019

9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi en tempura, tempura is is super lekker, heel leuke en vriendelijke bediening, aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
17 juni 2018 beoordeeld

Fantastisch eten, zeer aardige mensen en lekker huiswijntje.
Dit is echt lekker eten en zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2018
2 april 2018 beoordeeld

Een aantal weken geleden kwam ik hier, zo'n tien minuten voor sluitingstijd. Ik voelde me een klein beetje een vervelende klant toen ik zo laat binnen kwam, maar de meneer die hielp was zeer vriendelijk. Terwijl hij de sushi vers bereidde voor mijn neus, kletste hij gezellig met me. Toen hij mij het tasje aanreikte, zei hij vrolijk dat hij er wat extra in had gedaan. De sushi was echt heerlijk! Helemaal top dus!

Datum van bezoek: februari 2018
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We worden als koning behandeld bij Sushi Wang. Sashimi schotel is echt een aanrader. Zo vers hebben we nog nooit elders gegeten. En de gebakken ijs maakt het helemaal af. We komen gauw weer terug!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Sushi Wang bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Sushi Wang geweest? Deel je ervaringen!