“Prima terras”

Keukens: Europees
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
31 mei 2018 beoordeeld

Niet bijzonder, maar voor op de zwoele zomeravond is het op het terras bij 'De Beurs' prima vertoeven. Redelijk uitgebreide menukaart en prima bediening. Daarnaast ook leuk uitzicht over de Neude. Zorg ervoor dat je op tijd bent, terrasjes op de Neude zitten vaak al snel vol

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gekomen voor alleen een wijntje, maar service geweigerd omdat ik geen id bij me had. Let wel, ik ben 24, had een foto van mijn id en was met mijn vriend van 30. Schandalig dat dit dan ook nog eens werd medegedeeld door t personeel omdat de leidinggevende niet eens even naar buiten wilde stappen. Al was dit de laatste tent in Utrecht zou ik niet terugkomen.

10 mei 2018 beoordeeld

Samen met een groep vrienden wilden we graag een avondje uit bij café de Beurs. We waren met 5 man, waarvan er 1 onze bob was. Echter was de beveiliging van mening dat hij "te dronken" was om naar binnen te gaan, terwijl hij geen druppel had gedronken. Toch mocht hij, die jongen met die "zakelijke blouse", niet naar binnen. Leuk, zo'n avondje stappen bij de beurs.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je word hier geweigerd op basis van een mening van beveiliging, zonder enige redelijke reden, niet aan te raden deze toko

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Worden vriendelijk ontvangen en betalen voor onze jas. Tap was dicht dus teleurgesteld. Helaas konden de medewerkers niks voor ons betekenen en was zelf de €2 aan jaarbijdrage te veel om terug te geven. Uitermate slechte service.

Reizigers die De Beurs bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In De Beurs geweest? Deel je ervaringen!