Thomas V

Goed gelegen hotel met mooie kamers

Beoordeling van The Hunfeld
5,0 van 5 bollen11 mei 2024 beoordeeld
Perfect gelegen 10 min vanaf NS station en 0 min naar centrum 15 min naar Beatrix theater, ruime nette kamer en een prima ontbijt. Lift aanwezig en dus rolstoel vriendelijk. Personeel is attent en hulpvaardig. Van te voren en tijdens het verblijf krijg je appjes om het verblijf te vergemakkelijken
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van The Hunfeld
  • ZenHotels.com
6.4 km van The Hunfeld
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 22 april 2024

Hele goede bedden en kussens. Ruime kamer. Heel fijne aangekleed en afgewerkt.
Wij vonden het minder praktisch dat de wc aan de andere kant van de kamer lag dan de badkamer. Misschien is dan een kleine handwasbak in het wc wel praktisch.
Het dekbed was niet breed genoeg voor het bed. Voor een koppel dat dicht bij elkaar kruipt is dat geen probleem maar voor 2 vriendinnen is dat niet echt fijn. Misschien de optie geven voor 2 aperte dekbedden. Het bed zelf was wel breed genoeg. :-)
In de traphal en de gangen vond ik het minder aangenaam. Was donker en rook een beetje muf.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 3 april 2024 via mobiele applicatie

Mooi hotel, toffe kamer, lekker uitgebreid ontbijt en perfecte ligging in het mooie oude gedeelte van de stad. Heel vriendelijk personeel. Nadeel was wel de airco die veel lawaai maakte, vooral ´s nachts en de parking in de buurt die wel heel duur was.

Datum van verblijf: april 2024
The Hunfeld , Eigenaar van The Hunfeld, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2024

Hi Christel, Dank voor de review. Fijn dat je het zo naar de zin hebt gehad. Wij vinden het zelf ook supertof om midden in het mooie centrum te mogen werken. Jammer dat je last had van de airco. Daar we een 24/7 receptie hebben, is het altijd mogelijk om het personeel even te vragen, we helpen je graag. Parkeren in het centrum is inderdaad niet goedkoop, daarom is ons eerste advies altijd: kom met de trein. We zitten maar een kleine 10 minuten lopen vanaf het centraal station. Hartelijke groet vanuit Utrecht!

Beoordeeld op 30 maart 2024

Alles was netjes, kregen zelfs nog een grotere kamer. Mooie kamer, strak maar warm gevoel. Bed was prima (wel een beetje aan de harde kant, maar dat is persoonlijk). Er hing rust in het hotel, dat was ook prettig. Ontbijt was lekker en goed verzorgd.

Datum van verblijf: maart 2024
The Hunfeld , Eigenaar van The Hunfeld, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2024

Hey!

Hartelijk dank voor je positieve feedback! Fijn dat je genoten hebt van uw verblijf, de kamerupgrade en ons ontbijt.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij The Hunfeld.

Beoordeeld op 24 maart 2024

Super mooie, nette en schone kamer.
Miste wel een aparte make-up spiegel 🪞 vooral als je wat kleiner bent is het moeilijk dicht bij de spiegel te kunnen.
Kussens zouden wat steviger mogen zijn. Wij hebben genoten van de overnachting. Echt top

Kamertip: Aanrader om een deluxe kamer te nemen super groot heel mooi en luxe.

Hey!

Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je hebt genoten van de overnachting en de nette en schone kamer waardeerde.

We nemen je suggesties voor een aparte make-up spiegel en stevigere kussens zeker mee als verbeterpunten. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.

Beoordeeld op 11 maart 2024

Heel fijn hotel. We hadden de mooie kamer met de bijzondere douche op de 4e verdieping. Je kan de domtoren zien, en de zon schijnt er heerlijk door. Overheerlijk bed, heel stil, schoon en qua locatie perfect. Er waren geen negatieve punten te melden.

Datum van verblijf: maart 2024
The Hunfeld , Eigenaar van The Hunfeld, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2024

Beste Timo,

Hartelijk bedankt voor de review! Wij zijn super blij dat je hebt genoten van het hotel, en we hopen je terug te zien in de toekomst.

Warme groet,