Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 123
PricelineUS$ 126
ZenHotels.comUS$ 127
Beoordeeld op 25 oktober 2022 via mobiele applicatie

1 nachtje hier geweest samen met m'n moeder. Fijn hotel, met een superaardige en leuke meid als receptioniste. Zij verdient een extra pluim, altijd een glimlach en een leuk praatje. Daarbij is ze heel professioneel. Ze snapt hoe het werkt. Zuinig op zijn Hunfeld!

Topbedden, fijne sfeer, leuk ontbijt. Alles bij elkaar kom ik zeker een keer terug.

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 oktober 2022 via mobiele applicatie

Perfecte locatie, midden in het centrum. Kamer is netjes, goed bed! Prima douche. Vriendelijk personeel die je graag informatie geven over de stad. Wij hebben geen ontbijt genomen in het hotel, er zit genoeg in de buurt waar je gezellig kan ontbijten.
1 minpuntje= gehorig wbt de bovenburen die lopen!

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 4 september 2022 via mobiele applicatie

Niks bijzonders, weinig aandacht voor detail, niet extreem gezellig, kamers goed maar ook weinig creativiteit, geen amenities, geen water op de kamer, jammer van het bruine tapijt in de gangen. Deze locatie ( historische familie locatie) verdient iets meer aandacht en kan er meer uithalen.

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 augustus 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel voor een shop uitje in Utrecht. Midden in het centrum. Aardig personeel. Geweldig ontbijt in een mooie ontbijtzaal met een plekje aan het open raam. Prima kamer. Alles perfect. We hebben genoten.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 11 augustus 2022 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we meteen vriendelijk geholpen. Omdat we vroeg waren, is onze bagage in hun bagageruimte geplaatst. Toen we terug kwamen om in te checken, was onze koffer al naar de kamer gebracht.
Wij hadden een kleine kamer, omdat we er alleen zouden slapen. Deze zag er netjes uit en was groot genoeg.
Het ontbijt was heerlijk en alle medewerkers erg vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2022