“Geweldig avondje uit”
Beoordeling van De Goedheyd

De Goedheyd
Reserveren met
De Goedheyd is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 31 Dessert in Utrecht
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu 2 keer over het verassingsmenu gekozen, wat meer dan fantastisch was. Heerlijke smaak combinaties aangevuld met prachtige wijnen. Erg goede sfeer, en zeer vriendelijk en kundig personeel dat er alles aan doet er een geweldige avond van te maken. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit, op en top genieten.

20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een doodgewone dinsdagavond was De Goedheyd goed gevuld. We hebben genoten van het verrassingsmenu en bijpassende wijnen. Limoenrisotto was een schot in de roos en het vlees was subliem.

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi restaurant. Goede inrichting en een fijne ambiance. Je wordt vriendelijk ontvangen. De bediening heeft veel kennis van de wijn. Het verrassingsmenu is aan te bevelen, goede wijnen erbij. De gerechten zijn smaakvol en mooi op elkaar afgestemd. De borden zijn keurig opgemaakt.

14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. 5 gangen menu met bij passend wijn arrangement. Van te voren gemeld dat er rekening moest worden met intoleranties. Hier is perfect mee om gegaan. Restaurant is laag drempelig en dicht bij parkeergarage.

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De goedheyd, ik was er een tijd niet geweest (2 jaar). Je wil ook wel eens andere restaurants in Utrecht proberen. Ik was vergeten wat een top kwaliteit prijs verhouding dit restaurant heeft! Wij hebben een heerlijk verrassingsmenu gegeten met fantastische bijpassende wijnen. Bij elke hap was er een hmmmm en een ohhhh. De goedheyd is absoluut mijn nummer 1 van Utrecht en ik kom uit Utrecht, hou van koken en uit eten gaan en ik heb gewoon geen op of aanmerkingen. Vriendelijk personeel, fijne ambiance maar het belangrijkste heerlijke pure en originele gerechten.

Datum van bezoek: januari 2019
Steven R, Manager van De Goedheyd, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Wat fijn dat u ons na 2 jaar weer gevonden heeft en wij u wederom een fijne avond uit hebben kunnen bieden. Ik heb jullie lovende woorden ook aan het team laten lezen. Graag tot een volgende keer!

Reizigers die De Goedheyd bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In De Goedheyd geweest? Deel je ervaringen!