“Ziet er mooi uit en lekker gegeten. ”
Beoordeling van Rum Club

Rum Club
Geclassificeerd als nr. 5 van 759 Restaurants in Utrecht
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zien hier wezen lunchen en hebben heerlijk gegeten. Cocktails zijn ook erg lekker! .. Echt een aanrader als je in de buurt van Utrecht bent. Wel echt even reserveren want ze hebben het erg druk.

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen nadat we werden weggejaagd door een heel arrogante ober bij een andere cocktailbar, Mr Finch.
De Rum Club daarentegen is top en hoeft zich qua concurrentie geen zorgen te maken! Keep up the good work!

22 augustus 2020 beoordeeld

Top locatie, mooi interieur, leuke muziek - vakantiegevoel!
Het verrassingsmenu was lekker en gevarieerd. Heel fijn ook dat het geen probleem is als je vegetariër bent!
Het personeel was snel, vriendelijk & alert.
We hadden een top avond en komen zeker weer terug!

Let wel op dat je van te voren reserveert, we zagen best wat mensen teleurgesteld omdraaien omdat het vol zat.

16 augustus 2020 beoordeeld

Prima gegeten, er was iemand in de bediening die ons de hele avond hielp, ze heette Laura, heel aardige meid en ze deed ook super goed haar werk! Volgende week waarschijnlijk weer! Hopelijk is Laura er ook! Heel gezellig mee gepraat!

15 augustus 2020 beoordeeld

Mooie locatie, gaaf interieur. Bij aanloop gezegd dat we de eerst wachtende waren voor een tafeltje en met een kwartiertje buiten konden zitten. Helaas na een uur nog geen plekje gekregen en een groot aantal anderen wel. Niet zo netjes dus! Ook bij navragen tweemaal nooit reactie gekregen. Momenteel waarschijnlijk een te hippe plek waardoor ze het niet nodig vinden de gasten netjes te behandelen.

Reizigers die Rum Club bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Rum Club geweest? Deel je ervaringen!