Beoordeeld op 26 juli 2020

Nieuw geopen hotel met personeel dat meer dan gemotiveerd is.
Kamers waren spik & span, genoten van de extra amenities zoals badjas en Rituals.
Hotel bevind zich midden in Hoog Catharijne en is dan ook dé locatie voor een city trip maar tevens voor business trips aangezien o.a. de Jaarbeurs / het station zich op loopafstand bevinden.

Datum van verblijf: juni 2020
Front Office, Other van Crowne Plaza Utrecht - Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Beste Ivonne,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review over uw verblijf bij Crowne Plaza Utrecht - Central Station

Dank u wel voor uw vriendelijke woorden omtrent ons hotel, onze kamers en de amenities in de kamers bieden. Wij gaan uw feedback delen met ons team.

Wij verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel tijdens uw verblijven in Utecht. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen kunt u op onderstaand telefoonnummer of e-mail ons altijd bereiken.

Nils Daalmeijer
Front Office Shiftleader & Loyalty Champion
+ 31 030 237 7100
Nils.daalmeijer@cputrecht.nl

Beoordeeld op 22 juni 2020

Dit gloednieuwe hotel beschikt niet alleen over erg luxe kamers maar ook - en dat is niet vanzelfsprekend - over een geweldige keuken. De lekkerste gerechten komen voorbij tijdens het diner zoals een heerlijke tonijntartaar. Bij het ontbijt kun je extra gerechten bestellen zoals Eggs Benedict en Eggs Florentine. De uitstraling is chique, het personeel is erg vriendelijk en weet precies wat hospitality betekent. Echt een aanrader!

Beste meneer Swago,

Dank u wel voor uw vriendelijke woorden omtrent ons hotel, onze hotelkamers en ons restaurant. Wij gaan uw feedback delen met ons team.

Wij verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel tijdens uw verblijven in Utecht.

Nils Daalmeijer
Front Office Shiftleader & Loyalty Champion
+ 31 030 237 7100
Nils.daalmeijer@cputrecht.nl

Beoordeeld op 6 juni 2020 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel gevestig in het winkelcentrum en net geopend. We hebben er ook gedinneerd en ontbeten Dat was lekker. Zie bijgevoegde fotos. Ze hebben corona maatregelen waardoor je de looproute moet volgen. De kamer is mooi en een goede douche.
Het personeel is ook erg vriendelijk en ze geven goede service.

Datum van verblijf: juni 2020
Sightsee32237230481, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Utrecht - Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2020

Beste Wouter,

Hartelijk dank voor je review.

Wegens de huidige situatie, is het net wat lastiger en anders dan normaal om in een hotel te verblijven.
We waarderen het daarom dat je toch bij ons hebt verbleven, en we zijn blij om te horen dat je er van genoten hebt.

Graag verwelkomen we je weer bij ons in het hotel!

Bart
Front Office

Beoordeeld op 10 augustus 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde alleen
Front Office, Other van Crowne Plaza Utrecht - Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

4 weken geleden beoordeeld

Kamertip: Zimmer 753
Datum van verblijf: augustus 2020
Front Office, Other van Crowne Plaza Utrecht - Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden