“Heerlijk gegeten”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 570 van 763 Restaurants in Utrecht
26 augustus 2020 beoordeeld

Met een vriendin gegeten. We hadden de Vitello tonato vooraf en de lasagna van aubergine en een pasta met spinazie als hoofd. Dit was echt heerlijk. Vaak zijn de pasta’s ergens anders smakeloos of droog, nu genoeg saus en kruiden. De bediening was in het begin wat langzaam, maar uiteindelijk gewoon prima en waren erg vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2020

2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke aankleding, prima eten en trage bediening. Op een drukke vrijdagavond gegeten met groep vrienden. Na de welkomstdrankjes kwam de bediening maar matig op gang. De antipasti waren lekker en de lasagne ook, maar wel kleine portie. De tiramisu was daarentegen ‘reusachtig’ maar ook heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2020
10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen haute cuisine, maar wel gewoon echt lekker uit eten in een leuke setting. Vriendelijke bediening die met je meedenkt over wat je zou kunnen kiezen. En dat is niet noodzakelijk het duurste van de kaart.

Datum van bezoek: februari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Matige pizza gegeten, zou volgens de kaart pikant zijn maar dat was absoluut niet het geval. Ook de pizza's van mijn vrienden waren niet zoals gewenst. Hoogte punt was de rode wijn die was wel goed.

Datum van bezoek: januari 2020
4 januari 2020 beoordeeld

Slechte bediening, vieze glazen, geen nieuw bestek bij het hoofdgerecht. Pasta amatricana besteld maar geen vlees aanwezig. Prijs voor pasta aan de dure kant. Daarnaast smaakte het naar bolognese. Het restaurant zag er prima uit.

Ik raad aan om hier niet naartoe te gaan.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Piero's bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Piero's geweest? Deel je ervaringen!