“Super aanrader!”

20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 303 van 841 Restaurants in Utrecht
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben erg lekker gegeten, goede ingrediënten, mooie gerechten en plezierig vriendelijke bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn vriendin op Valentijnsdag hier geweest. We hadden het 3 gangen menu (2 gerechten pp per gang), goede prijs kwaliteit de gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk! In tijden niet zo goed gegeten in Utrecht. De wijn - sauvignon blanc - was ook erg goed. Topavond!

9 februari 2019 beoordeeld

Zojuist voor t eerst hier gegeten. Helemaal geweldig. Het interieur is prachtig sfeervol. De gastvrijheid bij binnenkomst is zoals ie moet zijn. De eigenaar maakt bovendien met zijn belangstelling en deskundigheid dat je je direct helemaal thuis voelt. De bediening is vriendelijk en correct en supersnel !! Het eten ronduit heerlijk. Je hebt de keus uit diverse gangen in een menu, dan wel gewoon a la carte. Alles wat wij aten was super met een aantal verrassend lekkere combinaties. De wijnkaart was niet heel uitgebreid, maar dat vonden we juist wel plezierig, want de door ons geselecteerde wijnen waren uitstekend en pasten perfect bij de gerechten. De prijs was bovendien alleszins redelijk..
Wij gaan hier zeker vaker naartoe!! Een absolute aanrader.

9 februari 2019 beoordeeld

Heel goed eten, mooie ambiance, toegewijde bediening. Prijsstelling heel redelijk en je krijgt waar voor je geld. Top

2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van mooi opgemaakt en vers Aziatisch eten. Vriendelijke ingetogen bediening. Zeker de moeite waard om lekker te eten.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die MiLi bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In MiLi geweest? Deel je ervaringen!