“Goed, trendy restaurant aan de rand van Utrecht”
Beoordeling van Mr. Black And The White Ox

Mr. Black And The White Ox
Een tafel reserveren
di 21-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 271 van 817 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: he White Ox is vernoemd naar het winkeltje van Egberts Douwes waar het allemaal begon… Het winkeltje ‘de Witte Os’ in Joure was volgestouwd met koloniale waren, die ‘tot de genoegens van het dagelijks leven behoren’ : Koffie, thee, chocola, zoethout, anijs en specerijen. Die koloniale waren liggen aan de basis van Urban Bistro ‘the White Ox’. Specerijen blends en onverwachte smaakmakers van over
10 maart 2019 beoordeeld

Mr. Black And The White Ox is een goede mogelijkheid als je niet in het drukke Utrechtse centum een hapje wilt eten. Het restaurant heeft twee delen: een wat duurder, chique gedeelte (The White Ox) en een meer trendy, informeler deel (Mr. Black) met een sharing-concept. Zelf gegeten in het Mr. Black deel. We werden super vriendelijk ontvangen en gedurende de hele avond zijn we erg goed geholpen door het personeel die ons het sharing-concept uitlegde en ons advies gaf over de gerechten. Eten was lekker en niet duur. Zeker de moeite waard om hier een keer te gaan eten!

Datum van bezoek: maart 2019

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel goed gegeten in dit leuke restaurant. Het is mooi aangekleed met een vriendelijke & vlotte bediening. Het is zeker niet duur en gezellig. We hadden geluk dat er nog een plekje vrij was op zaterdagavond, maar de volgende keer gaan we reserveren.

Datum van bezoek: februari 2019
mrblackandthewhiteox, Manager van Mr. Black And The White Ox, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Beste Marita,
Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons. Ook bedankt voor de complimenten! Voor de volgende keer; reserveren kan het makkelijkst via de website. Hopelijk tot snel!

22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net heerlijk geluncht. Mooie aankleding, vriendelijk personeel en een leuke keuze qua kaart. Uiteindelijk gekozen voor het lunchplankje "blend" met allerlei kleine gerechten. Een aanrader!!!

Beste Maaike,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. Ook bedankt voor de lieve woorden! Blij dat het zo goed is bevallen en graag tot een volgende keer.

10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verborgen juweel. Hippe tent en kindvriendelijk. Snelle en vriendelijk bediening. De kindermenu is gepresenteerd in een houten doos met de menu op de puzzel. En een doos met een memory spel. Gevarieerde kindermenu. Er is gedacht een kwaliteit en presentatie. Verse ingrediënten is gebruikt en erg smakelijk. Klassieke Hollandse gerechten met een twist. Kom zeker een keer terug. Alleen onduidelijk waar het restaurant ligt en waar je kan parkeren.

Beste Laikyy,
Bedankt voor je enthousiaste review! Fijn om te lezen dat de gerechten voor zowel jullie, als de kinderen goed in de smaak zijn gevallen. Wij zijn op het moment bezig om die duidelijkheid weg te halen door het aanschaffen van borden en dergelijke, dus hopelijk is dat binnenkort helemaal opgelost. In ieder geval, hopelijk tot snel!

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker, weinig qua hoeveelheid, eigenlijk een tapas restaurant maar zo willen ze niet worden gezien. De bediening loopt ongeïnteresseerd bij, geeft weinig aandacht, door de reviews hadden we wat meer verwacht. Wij komen in ieder geval nooit meer terug.

Datum van bezoek: januari 2019

Beste Madzia,
Wat vervelend dat jullie avond niet naar verwachting is verlopen. Fijn dat jullie in ieder geval hebben genoten van het eten. En wij hopen jullie graag nog een keer te ontvangen voor een tweede kans!

Reizigers die Mr. Black And The White Ox bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Mr. Black And The White Ox geweest? Deel je ervaringen!