“Heerlijke wafels”
Beoordeling van Waffel

Waffel
Geclassificeerd als nr. 4 van 817 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: De bekende stroopwafel heeft al jaren een plek in het hart van de meeste Nederlanders. En het recept werkt nog steeds. Wij van Waffel vonden dat het tijd was voor een make-over en gaven ‘m daarom een paar fantastische nieuwe jasjes. Denk aan witte chocola, rozenblaadjes, karamel-zeezout en hartige varianten met kaas en avocado. En onze VeganWaffel, die moet je gewoon een keer komen proeven! Natuurlijk bakken we ook graag een waffel naar origineel recept voor je.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Qua smaak en vulling op en top stroopwafels!! Ook uitermate geschikt om als attentie uit te delen. Heel leuk concept!

12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig idee om die ouderwetse oerhollandse stroopwafel op te pimpen en een modern jasje te geven!
Die nieuwe aanpak zie je al als je binnenkomt, want de winkel met die moderne look ziet er fantastisch uit.
Geweldig concept.
Ik ben niet zo op die zoete dingen, maar hiervoor maak ik een ommetje, vooral voor de vegetatische stroopwafeltosti met speksmaak.
Enne... Best coffee in town voor een matsprijsje.

4 april 2019 beoordeeld

Mooie kleine versierde stroopwafels in een box.
Geweldig lekker. Een aanrader voor een iedereen die Utrecht bezoekt.

4 april 2019 beoordeeld

Alles in deze zaak straalt pure verwennerij uit.
Met de grootste zorg bereide wafels. Echt de moeite waard
Heerlijk!!!

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zien er zooo leuk uit en zijn ook erg lekker. Zou ze zeker keer bij jullie komen kopen. Loveee it xx

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Waffel bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Waffel geweest? Deel je ervaringen!