Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 97
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 108
Aanbieding bekijken
FindHotel
US$ 86
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 108
Priceline
Destinia.comUS$ 140
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (152)
Beoordelingen filteren
152 resultaten
Waardering van reizigers
65
53
17
12
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
65
53
17
12
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 152 beoordelingen
Beoordeeld op 2 mei 2022 via mobiele applicatie

Als je met het openbaar vervoer komt ligt dit hotel praktisch. Vlakbij treinstation, bussen en tram.
Wij hadden een standaard kamer, deze was heel ruim, mooi en schoon. Het bed lag prima. Mooie badkamer. Met open raam slapen is niet echt een optie aangezien je dan veel treinen en verkeer hoort. Maar aangezien we airco op de kamer hadden was dit niet erg. Met dichte ramen hoor je niks van het verkeer. Ontbijt was in buffervermogen, met veel keuze. Vanuit het hotel ben je binnen 5 minuten in de stad. Het hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank joseedevos
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 5 april 2022 via mobiele applicatie

Wellnesskamer geboekt om te vieren dat we 12,5 jaar getrouwd waren.
De kamer was prachtig. Groot en uitzicht over de stad, terwijl je in de sauna zit of in t bubbelbad.
Alles was erg schoon, het bed was heerlijk en ik herken mij absoluut niet in de negatieve reviews.
Ontbijt ook zeer goed verzorgd.
We hebben genoten en komen zeker terug.

(Parkeren kan online vooraf geregeld worden via P4 hoog Catharijne. Tegenover het hotel. €27,50 per 24 uur. Wanneer je een paar uurtjes langer blijft, dan betaal je gewoon een paar euro bij)

Kamertip: Neem absoluut de wellness kamer. Zo mooi! Leuk om een drankje te doen bij de rumclub. Eten bij streetfood club.
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Katelijnelemmens
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2022

Beste Katelijn, we voelen ons bevoorrecht dat u ervoor heeft gekozen deze speciale gelegenheid bij ons door te brengen. Wat fijn dat u van uw gehele verblijf genoten heeft. Wij streven ernaar onze gasten een unieke ervaring te bieden en we zijn verheugd dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Hartelijk dank voor uw review. We hopen dat u wederom voor ons kiest bij een volgend bezoek aan Utrecht. Met vriendelijke groet, Anne - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 maart 2022

Kamer (spa room) was vies bij aankomst, na een klacht niks mee gedaan. Er lag bloed in de badkamer en de douchecabine lag helemaal vol met schimmel. Het bed was dramatisch. De topper is net een groot kussen, je zakt er helemaal in weg, Voor 170 euro mag je toch wel wat meer verwachten. Bij het uitchecken onze bevindingen aangegeven, we zouden nog wat horen. (nog niks gehoord)

Een romantisch uitje die we door deze zaken over moeten doen, maar niet bij dit hotel.

Kamertip: niet doen!
Datum van verblijf: maart 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank arnob443
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 januari 2022

Samen met mijn vriendin had ik een spakamer geboekt bij jullie hotel in Utrecht. Ik had vooraf doorgegeven dat wij deze kamer hadden geboekt, omdat wij op die dag voor een bepaald aantal jaar samen waren. Hierop kreeg ik via de mail het antwoord, dat hier niks mee gedaan ging/kon worden. Persoonlijk vonden wij dit erg jammer. Vooral omdat wij veel ervaring hebben qua hotels en veel hotels dit wél aanbieden, terwijl hun prijs een stuk lager ligt. Maar goed! Ik besloot de kamer zelf een beetje "romantisch" te versieren en wou hier verder dan ook geen probleem van maken :).

Bij aankomst ging het inchecken super vlot. Mijn complimenten hiervoor! Ook kregen wij een A4'tje mee met hierop de uitleg voor de whirlpool, mega handig. Onze kamer vond plaats op de 10e verdieping, het uitzicht was dan ook prachtig. Alleen zagen wij gelijk allemaal handafdrukken/vegen op de ramen en toen wij ons koelkastje wouden gebruiken, zat de hendel onder een witte substantie. Niet echt een lekkere start. Mijn vriendin besloot de koelkast zelf wel schoon te maken, dit omdat wij dit geen invloed wouden laten hebben op ons verblijf. In de avond hebben wij de whirlpool gebruikt en dit was heerlijk! De kamers zijn zeker gehorig, maar voor ons was dit niet echt een probleem. Toen mijn vriendin naar beneden ging om te roken, was ze (voor het eerst) haar mondkapje vergeten. Ze werd hier met een vervelende toon op aangesproken en ook noemde deze medewerker haar "meneer". Dit komt wel vaker voor, dat iemand mijn vriendin verkeerd aanspreekt en dat is voor ons geen probleem, maar deze medewerker leek er vooral niet echt mee te zitten en dat hierin dat stukje emphatie mistte, is dan ook vooral jammer.

Toen wij naar bed wouden, bleken er ook nog is wat bloedspetters in onze deken te zitten :(, met een zucht hebben wij onze deken dan maar gewoon helemaal omgedraaid en zijn we gaan liggen. Het ontbijt was heerlijk, er werden genoeg handdoeken klaargelegd (vreemd genoeg was er geen shampoo of zeep in de badkamer aanwezig?) en de whirlpoorl werkte fantastisch. Maar wij zouden niet meer terugkomen, omdat wij gewoon nog nooit zo'n slechte hygiëne hebben ervaren in een hotel! Wij snappen dat wij hierin mogelijk gewoon pech hebben gehad :)

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank EvaBosch0809
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022

Beste Eva,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring hier op Tripadvisor. Wij stellen uw complimenten en feedback betreft onze service zeer op prijs en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te verbeteren.

Ik lees dat uw kamer niet uw verwachtingen voldeed door de kamerschoonmaak. Ik zal er persoonlijk op toezien dat dit niet nog eens gebeurd. Shampoo en zeep kunt u ten alle tijden vinden in de dispensers aan de muur van de badkamer.

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat uw vriendin heeft ondervonden. Dit is zeker niet onze standaard en ik heb dit dan ook besproken met de front desk manager.

Ik hoop oprecht dat u ons in de toekomst weer bezoekt, zodat wij u kunnen overtuigen van onze service en kwaliteiten.

Met vriendelijke groet,
Cheryl - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 december 2021 via mobiele applicatie

Ik had voor 1 nacht via luxuryhotelcompany.com een spa room geboekt. Bij deze boeking zat een diner en ontbijt.

Met het diner ging het mis. Vooraf had ik naar het hotel gebeld en gevraagd hoe het tijdens de covid ging met het diner. Er werd aangegeven dat ik bij het inchecken een menu kaart zou krijgen en daaruit kon kiezen wat ik wilde bestellen en dat zou dan op de kamer gebracht worden.

Bij het inchecken gaf ik dit nog aan. Ik kreeg een menukaart. En kreeg daar hetzelfde te horen.
Na een half uur kwamen we weer bij de receptie en daar vroeg ik, hoe en aan wie ik mijn keuze kon doorgeven.
Ik kreeg toen te horen dat ze een fout hadden gemaakt.
We kregen bij onze reservering een verassings diner.
En konden niet van de kaart kiezen.
Helaas maar goed. Ik gaf aan dat we om 18:00 uur ons diner op de kamer wilden.
We zijn rond 17:00 uur door de keuken gebeld met de vraag hoe laat we ons diner wilde hebben. Dit was dus niet door de receptie doorgegeven. Dit nogmaals aangegeven.
Echter kwam ons diner niet om 18:00 uur maar drie kwartier later heb ik naar de receptie gebeld en gevraagd waar ons eten bleef. Kort daarop werd ik door de keuken gebeld dat er iets was misgegaan. Ze gingen direct ons eten maken.
We kregen ter compensatie twee gratis drankjes.
19:15 uur kregen we ons eten met de excuses dat het was misgegaan. Echter was ons eten koud en matig. Dit komt denk ik doordat we een arrangement hadden geboekt. De kamer was wel heel mooi en schoon. Het personeel was vriendelijk. En het ontbijt was goed maar niet erg uitgebreid. Ik zou dit hotel ondanks het diner wat mis was gegaan toch nog wel een keer willen boeken.

Henk Ellert

Kamertip: Een tip voor het parkeren van je auto. Reserveer via de site interrparking Hoog Catharijne een parkeerplaats in garage P4. Kosten voor 24 uur € 27,50
Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 902henke
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest relations Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2021

Beste Henk,

Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf. Complimenten en feedback zijn altijd meer dan welkom. Het geeft ons een indruk van onze sterke punten en kansen om te verbeteren. Wij hebben uw punten ter verbetering gedeeld binnen het team.

We hopen dat u ons in de toekomst een tweede kans geeft, zodat we u kunnen overtuigen van onze kwaliteiten.

Met vriendelijke groet,
Cheryl - Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken