Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
FindHotel
Expedia.comUS$ 113
Hotels.comUS$ 113
Destinia.comUS$ 155
Beoordeeld op 12 oktober 2020

Mijn vriendin en ik hebben vorige week twee nachten doorgebracht in het Inntel Hotel in Utrecht. Vorig jaar hadden wij in het Inntel van Rotterdam geslapen, dus wij waren benieuwd naar de kwaliteit van deze locatie.

Het hotel ligt naast Hoog Catharijne en het centraal station, wat wij ideaal vonden. Het inchecken ging vlot en tot ons genoegen kregen wij twee kamersleutels mee.
Wij hadden een vrij grote kamer op de 9e verdieping met een sauna en een jacuzzi. Aan het bed was ook een flat-screen televisie gekoppeld.
Verder hadden wij ook gebruikgemaakt van het zwembad op bovenste verdieping. Door de maatregelen mochten er maar 4 personen tegelijkertijd in het zwembad, maar dit leverde geen problemen op. Vanuit het zwembad had je een mooi uitzicht over het station.

Voorts hebben wij 1 avond gedineerd in het restaurant naast de lobby. Graag wil ik de ober, wiens naam ik even niet paraat heb, complimenteren voor zijn uitstekende service. Het eten was ook heerlijk.

Kortom, het was een fijne tijd in het Inntel Utrecht, wat ons betreft een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2020
Experience Inntel Hotels, Eigenaar van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Beste Joey,

Met een glimlach heb ik deze review gelezen. Bedankt voor deze mooie aanbeveling. Wij waarderen het zo dat u alweer voor een hotel van Inntel Hotels heeft gekozen!
We doen er alles aan om onze gasten ook in deze tijd een veilig en ontspannen verblijf te geven. Goed om te lezen dat dat bij u gelukt is. Uw complimenten zal ik zeker doorgeven.

We verwelkomen u graag nog eens bij Inntel Hotels!

Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is ingericht in een zeer moderne stijl. Wij hadden een corner Spa room. Een kamer met jacuzzi en sauna. De kamer was heel schoon net als de jacuzzi en sauna. De inrichting was heel gezellig. Personeel is heel gastvrij en vriendelijk. Het ontbijt is niet enorm uitgebreid maar alles is aanwezig. Met de Corona maatregelen werd goed rekening gehouden. Rondom het hotel wordt nog veel gebouwd maar zodra dat af is zal de omgeving ook rustiger worden.

Datum van verblijf: september 2020
Experience Inntel Hotels, Eigenaar van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2020

Beste Wendy,

We zijn dankbaar voor uw complimenten en de aanbeveling die u hiermee doet. We doen altijd ons best om de gast een comfortabel en uniek verblijf te bieden en zijn blij te lezen dat de kamer en interieur helemaal naar wens was! Ons interieur is erop ingericht om de gast helemaal in de omgeving van het hotel te betrekken. Overal in het hotel ziet u elementen terug die met het thema 'connectie' te maken hebben.

Nogmaals hartelijk dank voor uw uitgebreide en postieve review. Het was een waar genoegen om u te ontvangen en wij zien u graag weer terug!

Vivian
Guest relations

Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Centraal gelegen, ruime kamer, badkamer mocht schoner, mooi zwembad, bediening in restaurant is heel vriendelijk en geeft goede service, heerlijk gegeten, ruime keuze tijdens ontbijt, hygiënisch verzorgd, lekkere diner gerechten.

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf en positieve review. We zijn blij dat u zo genoten heeft van onze wellness Spa Dôme. Zwemmen in de infinity pool is een perfecte manier om de stad te bekijken vanaf grote hoogte! Het is altijd hartverwarmend om te lezen dat onze kookkunsten geapprecieerd worden. Ik zal de feedback over het ontbijt met het team delen. Ze werken erg hard om een smakelijk ontbijtbuffet en diner te presenteren en het de gasten naar de zin te maken. Het is daarom altijd erg goed om te lezen als de gasten dit ook zien.

We zijn erg dankbaar voor de aanbeveling aan andere reizigers die u doet met deze review, wij vonden het geweldig om u als onze gast te mogen ontvangen!

Vivian
Guest relations

Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie

We hadden een Spa corner kamer geboekt met jacuzzi en sauna. Onze kamer lag niet op de hoek maar omdat de kamer een jacuzzi en sauna had was dit volgens hun een corner kamer en moesten we deze houden.
We hebben ook de kamer opnieuw moeten laten kuisen want de vloer plakte helemaal.
Op de 2 dagen dat we daar waren vierden we een verjaardag en een huwelijksverjaardag. Dit was op voorhand aangegeven maar daar werd niets mee gedaan.

Datum van verblijf: september 2020
Experience Inntel Hotels, Eigenaar van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2020

Beste Santermans,

Bedankt dat u uw ervaring hier deelt.
Wat jammer om te lezen dat uw overnachting niet geheel naar verwachtingen is verlopen. Dit is niet onze standaard en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden. Ik zou graag meer leren over uw ervaring zodat wij ons kunnen verbeteren. Zou u uw reserveringsdetails naar mij kunnen mailen op experience@inntelhotels.nl?
Hopelijk kunnen wij u in de toekomst overtuigen van onze kwaliteiten en services.

Beoordeeld op 7 september 2020

Ben hier samen met mijn vriendin gaan slapen in de Spa corner kamer die erg fijn was met jacuzzi en sauna echter was het erg vervelend om te merken dat bij het uitkomen van de kamer wij in de hal meteen in de rij stonden voor een Corona test... daar zaten ongeveer 8 man op de grond te wachten om getest te worden. Aangezien wij express een hotel hebben geboekt om geen Corona te pakken te krijgen was dit toch wel heel erg jammer en ook vervelend. Wel aangegeven bij de receptie en die hebben ons bedankt voor de info maar niks gedaan helaas. De avond van het inchecken was er daarnaast een groep die een project deden ook in de hal. De kamer was erg fijn maar bij het vertrek toch een nare na smaak, erg jammer.

Beste Robert,

Bedankt voor uw bezoek en review.
Ik kan u verzekeren dat wij er alles aan doen om onze gasten en personeel veilig te houden in deze tijd. Onze protocollen hebben hiervoor zelfs een certificaat gehad. De mensen die u zag zijn internationale sporters die in Utrecht zijn voor een evenement. Zij worden elke 72 uur getest. Voor zij naar Nederland mochten komen waren zij al getest. Juist om iedereen veilig te houden. Voor de extra veiligheid lopen ze ook allemaal met een mondkapje. Mijn excuses dat dit niet gelijk gemeld is zodat u zonder nare nasmaak wegging.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.