Beoordeeld op 22 juni 2020

Mijn vriend en ik verbleven afgelopen weekend bij Inntel Hotels Utrecht Centre en wat hebben we genoten zeg! We hadden een prachtige kamer met sauna en whirlpool en hebben er een heerlijk wellness weekendje van gemaakt. Ook de locatie is perfect, direct naast het station en Hoog Catherijne.

Datum van verblijf: juni 2020
Experience Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2020

Beste Liselotte,

Hartelijk dank voor uw bezoek en deze mooie review hier op Tripadvsor.
Het is goed om te lezen dat jullie hebben genoten van een heerlijk wellness weekend en van onze locatie naast het station en winkelcentrum.
Wij zien er naar uit jullie in de toekomst weer te verwelkomen.

Marjolein
Guest Relations

Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben Inntel al een aantal maal bezocht in Eindhoven, nu een nachtje weg in “eigen” stad.
Erg goed hotel met fijne bedden en goede schoonmaak. Het restaurant en de bar zijn gezellig te noemen. Locatie is perfect. Tip: boek via interparking een dagticket voor het parkeren voor €15,00.

Datum van verblijf: maart 2020
Experience Inntel Hotels, Owner van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Bedankt voor het schrijven van een review. Wat leuk om te horen dat jullie wederom voor Inntel Hotels hebben gekozen. Wij stellen uw complimenten over onze kamers en restaurant zeer op prijs. Ons team kijkt uit naar uw volgende verblijf! Met vriendelijke groet, Cheryl - Guest Relations.

Beoordeeld op 3 februari 2020

Wij hadden een prachtige kamer met sauna en bubbelbad. Heerlijk!
Het bed sliep heerlijk en de spa op de 11e was ook geweldig.
Enige minpuntje dat we kunnen noemen is dat ze veel aan het bouwen zijn rondom Utrecht Centraal en wij daar uitzicht op hadden. Tip: vraag een kamer met zicht op de treinen, die had ik de vorige keer. Geweldig!

Kamertip: Vraag uitzicht op de treinen
Datum van verblijf: januari 2020
Experience I, Guest Relations van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Beste halloUtrecht,

Bedankt voor uw bezoek en deze prachtige review!
We zijn blij dat u genoten heeft van de kamer, het bed en de spa.
Wij zien er naar uit u in de toekomst weer te verwelkomen.

Marjolein
Guest Relations

Beoordeeld op 25 januari 2020

Zeer leuk modern en trendy hotel, goed verzorgde kamers met alle comfort,
leuke wellnes op de 11de etage, met zwembad, saune etc.
Je hebt daar een mooi uitzicht over de stad Utrecht
EEN min PUNTJE DE BEDDEN zijn te KLEIN ( te smal 80cm)

Kamertip: Neem niet de standaardkamer maar een categorie hoger i.v.m. bedden
Datum van verblijf: januari 2020
Experience I, Guest Relations van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel, bedankt voor uw complimenten. Graag verwelkomen wij u opnieuw, waarbij we u zouden aanraden om een City Double kamer te boeken. In deze kamer hebben wij een king size bed staan. Met vriendelijke groet, Cheryl - Guest Relations.

Beoordeeld op 21 januari 2020

Perfect gelegen hotel naast Hoog Catharijne en het station.
Goede ontvangst en mooie moderne kamers.
Prijzen voor drankjes in de bar zijn aan de hoge kant
Ontbijt laat niets te wensen over, ga zo door

Datum van verblijf: november 2019
Experience I, Guest Relations van Inntel Hotels Utrecht Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2020

Beste becr01,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om alle positieve aspecten te lezen waaraan uw verblijf heeft voldaan. Ik zal dit zeker delen met de rest van het team. Zulke reviews zijn een motivatie voor ons allen!

Wij kijken ernaar uit om u spoedig weer te verwelkomen.

Vivian
Guest Relations.