“Lekker, goede bediening en origineel”
Beoordeling van Jacketz Utrecht

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 11 van 817 Restaurants in Utrecht
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Elks een grote patat genomen met vulling. Doordat je zelf je vulling kan samenstellen of gewoon een aanrader van hen te nemen heb je veel keuze. De patat zelf was lekker en de vulling erop was goed. De bediening was ook zeer vriendelijk maar niet opdringerig. De groentenmix was wat weinig en ze waren een extra vergeten was jammer was maar al bij al een zeer geslaagd bezoek.

Datum van bezoek: april 2019

12 maart 2019 beoordeeld

Hier terecht gekomen voor lunch vanwege de positieve reviews op Tripadvisor. Erg leuk en verrassend concept. "Alle" gerechten worden geserveerd met aardappel en waren erg lekker!

Datum van bezoek: maart 2019
Pascal t, Guest Relations Manager van Jacketz Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Hi bezoeker,

erg leuk om te horen dat de gerechten hebben gesmaakt! Jacketz wordt graag een vaste waarde tussen de Utrechtse plekken om te lunchen.

Merci,

9 maart 2019 beoordeeld

Jacketz geeft het begrip gepofte aardappel een geheel eigen invulling. Verrassend, heerlijk verse en mooie combinaties met de wijnen en de biertjes. En het is ook prettig dat je ook voor een kleine aardappel kunt kiezen waarbij de topping gelukkig niet minder wordt. Wij hebben een van de classics gegeten met beef en komen snel terug om ook de andere, heerlijk, verse combinaties te proeven.
Bediening is vriendelijk en gastvrij; een aanrader!

Beste Linda,

Bedankt voor je aanbeveling. Je bent van harte welkom om de volgende gerechten op de kaart de proeven!

Tot snel

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Jacketz serveert een bijzondere versie van de gepofte aardappel.
Heerlijke topics, verrassende combinaties en prachtrige opmaak. Jacketz
maakt deel uit van Street Food Tour Utrecht. Prettige ondernemer om mee samen te werken!

Datum van bezoek: maart 2019
Pascal t, Public Relations Manager van Jacketz Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Hi Guus,

Wij vinden het erg leuk om binnen 2 maanden al deel uit te maken vd Street Food Tour in Utrecht.

Tot de volgende tour!

Groeten,

Team Jacketz Utrecht

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag werken besloten mijn vriendin en ik om een hapje te eten in 'dat nieuwe restaurant om de hoek'.

We liepen naar binnen en zagen dat er maar twee andere tafels bezet waren. Dit was daarintegen geen verassing; de stad was de hele dag al uitgestorven vanwege het slechte weer. Wat wél een verassing was, was dat het vier man personeel ons niet groette bij binnenkomst en allemaal met de rug naar ons toe stonden.

Na een paar seconden ongemakkelijk wachten tot iemand ons misschien welkom heette en ons een tafel zou toewijzen besloten we maar om zelf aan een tafel te gaan zitten.

We bladerden door het menu heen, maar dit trok ons in eerste instantie niet aan; het 'stel je eigen x en y samen' concept past bij een burger tent, maar niet als je voor de restaurant-ervaring gaat. Al helmaal niet als je daar wel restaurant-prijzen voor betaald. Het feit dat wij niemand zagen met een gerecht voor hen, plús het feit dat we tot dan toe nog steeds niet gegroet waren maakte voor ons de keus heel makkelijk; we drinken alleen een biertje en gaan weer weg.

Eindelijk kwam er iemand naar onze tafel toe. We bestelden een biertje, dronken 'm op en betaalden. Na het betalen de tip gegeven dat mensen bij binnenkomst groeten geen overbodige luxe is. "Ja... Er wordt iemand ingewerkt en we waren met hem bezig. Je hebt gelijk; slordig van onze kant."

Ik ben benieuwd welk andere hipster concept er over een paar maanden inkomt.

Reizigers die Jacketz Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Jacketz Utrecht geweest? Deel je ervaringen!