“Alleen maar lof”
Beoordeling van Mister Twister

Geclassificeerd als nr. 58 van 839 Restaurants in Utrecht
13 juni 2019 beoordeeld

Twee jaar geleden zat ik in Boedapest en at ik voor het eerst een Kurtoskalacs. Daar denk ik nog vaak met tranen in de ogen aan terug, zo heerlijk was dat.

Op een dag zag ik toevallig dat er een zaakje in Utrecht zit die ook chimney cakes verkoopt. Ik ben zwanger en had iedereen al opdracht gegeven zo'n ding voor mij te regelen, maar helaas. Het bleef bij een enorme zwangerschapscraving. Toen ik zelf naar Utrecht moest, was het moment dan eindelijk daar. Als je zo lang naar iets verlangt, kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen: zo'n typische "recipe for disaster". Maar niets was minder waar.

Ik had weliswaar geen vakantiegevoel, maar ik kreeg er onwijs vriendelijk personeel voor terug. Ik werd een beetje vreemd aangekeken dat ik hem niet gelijk wou opeten. Begrijpelijk: want jezelf inhouden is ook heel moeilijk. Maar toen ze zagen dat ik een bom vol hormonen was kreeg ik een prima "afbakadvies" voor thuis mee. En ik ben niet teleurgesteld. Ik had de versie met suiker en kaneel en hij was verrukkelijk. Je hoeft dus niet naar Praag of Boedapest voor een heerlijke chimney cake, maar kan gewoon in Utrecht terecht. En ook thuis opgewarmd, is hij hemels. Dus mocht je langslopen terwijl je buik al vol zit: gewoon meenemen. Op komt hij wel. Waarschijnlijk al voordat je thuis bent.

Datum van bezoek: juni 2019
MisterTwisternl, Eigenaar van Mister Twister, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hi,

wat een ongelofelijk leuke review!
We gaan eens nadenken hoe we toch het vakantiegevoel bij je kunnen creëren.

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb voor het eerst kennis gemaakt met chimney cakes, en wat zijn ze heerlijk! Ik heb er meteen een paar meegenomen voor thuis. De hartige met kaas, en die met kaneel zijn mijn favoriet! Vriendelijke hartelijke service. Top!

Datum van bezoek: mei 2019
MisterTwisternl, Eigenaar van Mister Twister, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Hi Jaelleke,

Wat een leuke review, dank dat wij je gisteren twee keer mochten verwelkomen .

23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker!
Erg snel klaar en je kan goed meekijken hoe alles word gemaakt!
Erg positief
Ik kom er wel 1 keer in de 3 weken!

Hi Silke,

Dank voor je leuke review, tot snel weer.

23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en een vriendin gingen naar de stad met de beloofte niks ongezonds te eten, half uur later stonden wij allebei in de mister twister. Het is zooo lekker. Het is warm vers en het word door geweldige mensen bereid!! Echt een top restaurant!!

Hi Suusje,

Je hebt een goede keuze gemaakt, onze Chimney Cakes worden enkel gemaakt van de beste en vaak biologische ingrediënten. Tot snel weer.

26 april 2019 beoordeeld

Na meerdere jaren in Praag gewoont te hebben, waar is verslaafd was aan deze lekkernij werd ik getipt dat deze snack nu ook voortaan in Nederland te verkrijgen is. Afgelopen donderdag was ik er, moest wel even zoeken want het is een klein zaakje, naast de FEBO, winkel ziet er fris uit, en de trdelnik/Chimey Cakes worden in het zicht bereid. Ik had de limited edition met Belgisch stoofvlees erg bijzondere smaakcombinatie, had niet eerder een hartige op... Maar was erg lekker, mijn kinderen hadden samen een gevulde chimney met aardbeien en slagroom, uiteindelijk ook nog twee met zuiker en kaneel gekarameliseerde meegenomen voor thuis... Zo lekker!

Datum van bezoek: april 2019
MisterTwisternl, Eigenaar van Mister Twister, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Beste HJ Wouters,

dank voor je leuke review, fijn dat je zo hebt genoten.
Leuk dat je weer een stukje Praag in Nederland hebt gevonden.

Děkuji

Reizigers die Mister Twister bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Mister Twister geweest? Deel je ervaringen!