“Echt leuk ”

Champañeria Los Amigos Utrecht
Geclassificeerd als nr. 1 van 839 Restaurants in Utrecht
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw heerlijk aan de cava gezeten en af en toe wat tapas . Locatie is gezellig klein en knus . Zoek een plekje aan de bar of tafeltjes en geniet van de ongedwongen sfeer . Leuke ervaring en prima bediening en eten .

Datum van bezoek: juni 2019

3 juni 2019 beoordeeld

Per toeval ontdekt en echt een geweldige zaak! Leuke en heel betaalbare hapjes en drankjes, maar sterkste punt is het personeel. Enorm vriendelijk en geeft je echt het gevoel welkom te zijn.

26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je loopt gewoon een bar binnen zoals je die zomaar in elke willekeurige plaats in Spanje kunt vinden. En dat is heel knap! Echte authentieke Spaanse hapjes, gewoon zoals ik ze uit Spanje ook ken. De sfeer is daardoor ook erg leuk en gezellig. Ik kom snel nog een keer langs.

23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent en vooral leuke serveerster oftwel een dikke 11! Lekker eten en lekkere drankjes! Absoluut een aanrader, dronken én nuchter! ;)

23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben er nu een paar keer geweest. Het fijnste vind ik de ongedwongen sfeer! Gewoon lekker snel even met vrienden een klein hapje en drankje en weer door! Ook lekker goedkoop!

Reizigers die Champañeria Los Amigos Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Champañeria Los Amigos Utrecht geweest? Deel je ervaringen!