“Heerlijk”

20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 209 van 830 Restaurants in Utrecht
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pannenkoeken en ander ontbijt. Heel leuk tentje, en goed eten. Aanrader als lunch of ontbijt.

27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke zaak is Anna Pancakes. Het interieur ziet er aantrekkelijk uit en het oogt allemaal licht en fris.
Maar de pancakes, dat is een ander verhaal. Je kan kiezen uit hartig of zoet, en ik ben gegaan voor een zoete. De Coco Berry, heeeeerlijk. Je krijgt 3 pancakes op elkaar, die perfect zijn gebakken. Dit is zeker een aanrader!

26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Anna Pancakes is een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Ik had de coco berry pannenkoeken en ze waren heerlijk. Er had misschien iets meer fruit bij gemogen, maar ik heb er sowieso van genoten. Ook de cappuccino was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke x leuk ontvangen door het personeel.
Erg lekkere pannekoeken en prachtig tentje!
Zou het iedereen aanraden voor gezellig dagje uit!

Datum van bezoek: januari 2019
8 februari 2019 beoordeeld

Heerlijke pannenkoeken, zoet of hartig daar draaien ze hier hun hand niet voor om. lekkere huisgemaakte limonade, superadresje!! Het duurt wel even voordat je bestelling bij je aan tafel is. Ook de afzuiging is niet helemaal optimaal, de bakluchten hangen rond de tafeltjes en slaan uiteindelijk op je keel, das jammer, want voor de rest is het een geweldige tent. leuke bediening, gezellige zitjes en superlekkere pannenkoeken!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die ANNA Pancakes bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In ANNA Pancakes geweest? Deel je ervaringen!