“Lekkere cokos berry pannenkoeken”
Beoordeling van ANNA Pancakes

ANNA Pancakes
Een tafel reserveren
wo 19-6
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 207 van 829 Restaurants in Utrecht
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Anna Pancakes is een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Ik had de coco berry pannenkoeken en ze waren heerlijk. Er had misschien iets meer fruit bij gemogen, maar ik heb er sowieso van genoten. Ook de cappuccino was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2019

22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke x leuk ontvangen door het personeel.
Erg lekkere pannekoeken en prachtig tentje!
Zou het iedereen aanraden voor gezellig dagje uit!

8 februari 2019 beoordeeld

Heerlijke pannenkoeken, zoet of hartig daar draaien ze hier hun hand niet voor om. lekkere huisgemaakte limonade, superadresje!! Het duurt wel even voordat je bestelling bij je aan tafel is. Ook de afzuiging is niet helemaal optimaal, de bakluchten hangen rond de tafeltjes en slaan uiteindelijk op je keel, das jammer, want voor de rest is het een geweldige tent. leuke bediening, gezellige zitjes en superlekkere pannenkoeken!

1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alternatieve manier van pancakes, bio-producten, etc.. zeer lekker en mooie presentatie. Je moet er wat geduld voor hebben maar als je ziet met welke gedrevenheid de medewerkers hier werken dan heb je daar begrip voor. Bij een volgend bezoek aan Utrecht zullen we hier zeker weer naar toe gaan.

22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst zie je gelijk hoe gezellig het restaurantje is. Leuk aangekleed met hout en leuke planten. Lekkere zitjes en aardig personeel. De chai tea latte spiced was erg lekker en de latte art was leuk om te zien. Dat beetje extra maakt het em natuurlijk! De pannenkoeken waren subliem! Zo lekker met aardbeien, blauwe bessen en syrup. Ik zat helemaal vol na zo'n overheerlijk maaltje.

Reizigers die ANNA Pancakes bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In ANNA Pancakes geweest? Deel je ervaringen!